Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tukokset veressä kulkeutua mihin tahansa?

Vierailija
05.07.2011 |

Eli jos nyt on vaikka apc-residenssi,tukostaipumus niin voiko se tukos tulla vaikka sydämeen ai aivoihin vai tuleeko ainoastaan raajojen laskimoon tai keuhkoihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille.Tuo neurologi joka sai minut tolaltani,oli dosentti ja lisäksi olen törmännyt hänen nimensä muuallakin eli kai tiesi myös jotain..oli muutenkin sen oloinen ettei inhimillisyyttä löytynyt,kun yritin tivata ennustettani useampaan kertaan,en saanut selvää vastausta vaan totesi tosiaan että todennäköisesti elät yli 50-vuotiaaksi..

Sairaalassa taas oltiin sitä mieltä ettei hirveästi kannata huolehtia,mutta tämä nuoren erikosituvan lääkärin suusta.Sairaalassa vanhempi neurologi taas kuvasi etten ole kuvantamislöydöksen perusteella sen sairaampi kuin ennen löydöstä.Mihin tässä nyt sitten uskoa.. soitan huomenna sinne hematologiaan tai osastolle,jossa olin.Nyt ole peloissani vaskuliitin mahdollisuudesta,jalkapohjia ja taipeita särkee,elämäni ensimmäinen korvatulehdus ollut jne.Kyllä elämä murjoo,todellakin.

NRO 16,ikävä kyllä mulla ei ole anonyymia meiliä,onko sinulla?Mitenköhän saisin yhteyden toisiimme...

Vierailija
22/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna titteleiden hämätä! Dosenteissa ja professoreissa on usein ne kaikkein tökeröimmät kliinikot joita ei pitäisi päästää potilaan kanssa edes samaan huoneeseen!!

Toki he TIETÄVÄT asioista mutta sosiaaliset taidot voivat olla nolla! Ovat elementissään mikroskoopin edessä tai koeputkien parissa, siellä ei haittaa vaikka möläyttelisivätkin mitä sylki suuhun tuo!

Lisäksi, tuo "kyllä todennäköisesti elät yli 50v" kuullostaa minun korvaani kuivalta huumorilta jota lääkärikunta keskenään viljelee mutta miten potilaalle EI PITÄISI PUHUA! Kaikki eivät ota tuollaista vitsinä, enkä itsekään tykkäisi olla potilaana herjaa heittävällä lääkärillä (olen kyllä ollut).

Älä vaskuliitistakaan yöunia menetä, se hoidetaan jos sellainen löytyy.

Tehkää anonyymi e-meiliosoite jos teillä ei ole, helppo se on tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin tuo kun kirjoitit ettet olisi hirveän huolissaan olleesta tukoksesta.Toivottavasti tarkoitit sitä todella.Olen tietysti lukenut netistä paljon asioita (ihan asiallisilta sivuilta) ja tottahan on että kyseessä on vakava juttu.Ja monilla se on uusinut.Se on seikka joka tekee elämästäni tällä hetkellä painajaisen.Hyvä kun suoriudun kodinhoidosta,kaikki vaatii ponnisteluja,niin masentuneeksi koen oloni.Toivon vain että se olisi minulla nyt takanapäin ja hoidossa lääkkein.Se mikä minua kummastuttaa,on ettei kukaan oikein uskalla ennustaa uusiutumista,kyllähän jonkunlainen näkökulma pitäisi olla ottaen huomioon yksilölliset tekijät.Ja jos se uusiutuu niin tuleeko pikkuaivoihin taas vai suuriin aivoihin,joka on sitten vielä pahempi juttu.Ymmärrän ettei kukaan voi ennustaja olla,mutta että saisi jotain olemassa olevaa faktaa.

Nyt tuntuu,että ovatko kuitenkaan sairaalassa tehneet kaikki tarvittavat tutkimukset? Ja mielelläni kuulisin vertauksen,kun ovathan esim.diabeetikot riskissä elämänsä ajan,onko minun tilani verrattavissa samanlaiseen riskiin,kuin heillä?

Tulen vielä kurkkaamaan huomenna,onko nro 16 käynyt täällä meiliosoitteen merkeissä.

Vierailija
24/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nykyiset tutkimusmenetelmät (MRI) ovat niin tarkkoja, että ihmiset saavat itsestään tietoja joista ennen ei olisi kukaan mitään kuullut. Ja kun ei olisi kuullut päässään olevista muutoksista, ei olisi osannut huolestuakaan.

Minullakin on migreeni, ja ties mitä vanhoja infarktipläiskiä minunkin päästäni löytyisi jos magneetti tehtäisiin! Minulla migreeni alkoi kuitenkin silloin, kun magneetteja ei vielä edes ollut joten päätäni ei kuvattu.

Mielestäni sinun pitää päästä keskustelemaan asiasta jonkun kanssa. Hematologin kanssa ensisijaisesti, mutta neurologin ja psykiatrinkin/ psykologin kanssa voisi olla hyvä jutella nimenomaan peloista ja tuon yhden neurologin möläytysten aiheuttamasta ahdistuksesta. En tarkoita että olet millään tavalla "päästäsi vialla" tai psyykkisesti häiriintynyt, mutta jos tuota pelkoa ei nyt saada pois keskustelemalla niin sinullahan tuhoutuu koko loppuelämä ja työkyky!!

Tuo pelko tässä mielestäni alkaa olla vaarallisempi terveydellesi kuin nuo pään magneettilöydökset ja niihin liittyvä uusiutumisriski.

Sen tiedän, että vanhemmilla ihmisillä/ verenpainepotilailla voi päästä myös sattumalöydöksenä löytyä usein pieniä infartijälkiä, mutta se ei nyt ole tietenkään sinun juttusi takana koska olet nuori.

Vierailija
25/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene osoitteeseen www.google.fi ja valitse ylhäältä gmail. Voit luoda sinne itsellesi osoitteen tyyppiä OMAKEKSIMANIMI@gmail.com

Ei maksa mitään ja on turvallinen.

Vierailija
26/26 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein osoitteen: adelia@wippies.com

T: nro 16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä