Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Suurin pudottaja ohjelmasta?

Vierailija
25.07.2011 |

Eli minkä verran ne treenaa päivittäin, niinku tunteina? Tiedän että on kovaa rääkkiä ja lajit vaihtelee mutta paljon se on ajallisesti päivässä. Niin ja vaihteleeko se paljonkin kisailijoiden kesken... eli liikkuuko joku tunnin ja toinen kaheksan?

Ja toinen kysymys jos esim. siinä suomi-versiossa se joku nuori muija tiputti yli 40-kiloa niin kauanko siihen meni aikaa Kaikenkaikkiaan? Puolvuotta? Aluksihan ne on kai siellä kisapaipalla ja sitten urakka jatkuu kotona ennen viimeistä punnitusta?

Kiitos jos joku vastaisi! T:Läski

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jostain, että siinä Jenkkiversiossa ne liikkuu 4-8 tuntia päivässä. Laihduttavat siis ihan "työkseen". Käsittääkseni ne jatkaa sen "leirin " jälkeen puolisen vuotta vielä kotona.

Jos nyt itse suunnittelet laihduttamista, niin kannattaa kyllä panostaa ihan elämäntapamuutoksiin eikä tuollaiseen yltiöpäiseen treenaamiseen.

Vierailija
2/5 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin amerikkalaisen version tämän kauden alussa sanoivat treenaavansa 8 tuntia päivässä. Mutta pitää muistaa että he treenaavat lääkärin valvonnassa. Käyvät siis säännöllisesti tutkimuksissa ja ovat valvonnassa muutenkin!!!

Suosittelisin myös vähittäistä elämäntapamuutosta sinulle. Jo 30 minuuttia liikuntaa päivässä on tyhjää parempi, siitä voi pikkuhiljaa alkaa kasvattamaan määrää. Ja ruokavaliolla on suuri merkitys.

Tsemppiä.

luin jostain, että siinä Jenkkiversiossa ne liikkuu 4-8 tuntia päivässä. Laihduttavat siis ihan "työkseen". Käsittääkseni ne jatkaa sen "leirin " jälkeen puolisen vuotta vielä kotona.

Jos nyt itse suunnittelet laihduttamista, niin kannattaa kyllä panostaa ihan elämäntapamuutoksiin eikä tuollaiseen yltiöpäiseen treenaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en siis todellankaan ole millään formaatin ohjeilla pudottamassa painoa. Mulla on pienet lapset ja kaikki, niin ei tästä edes pystyisi repee mihkään kuntosalille 8 tunniksi :)

Mietin vaan että ne lukemat mitä ne pudottaa on ihan huikeita... että mitä ne joutuu sen eteen raatamaan!

Viimeinen kysymys: Saako ne syödä siellä talossa mitä vaan vai tuleeko annokset naaman eteen? Onks siellä siis houkutuksia ja avoimet jääkaapit?

Vierailija
4/5 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihmettelen tossa jenkkiversiossa sitä, että järkyttävän ylipainoiset ihmiset laitetaan aina juoksemaan. Miksi?

Miksi pitää aina juosta pitkin kukkulan rinnettä tai kuntosalilla?

Aivan kauheeta rääkkiä polville! Ja sillä yhdellä vanhemmalla miehellä (oliko Ron?) on ainakin polvissa vikaa. Miksi kilpailijat eivät ui monta tuntia päivässä, paljon ystävällisempää nivelille.

Ja naisilla tissit heiluvat! Miksi joku rintaliivikauppias ei sponsoroi heille kunnon urheiluliivejä? Mainostetaanhan ohjelmassa paljon muitakin tuotteita!

Vierailija
5/5 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti ei taida avoimessa jääkaapissa houkutuksoa olla. Mutta niistä oikeista raaka-aineista pitää osata itse koota terveellinen ruoka. Lisäksi niillä on tietokoneella joku kalorilaskuri..Oppivat samalla syömään ns. oikeaa ruokaa. Houkutuksia tulee sitten niiden haasteiden tavalla, tarjotaan herkkuja ja rahaa palkintoa vastaan.

Joo en siis todellankaan ole millään formaatin ohjeilla pudottamassa painoa. Mulla on pienet lapset ja kaikki, niin ei tästä edes pystyisi repee mihkään kuntosalille 8 tunniksi :)

Mietin vaan että ne lukemat mitä ne pudottaa on ihan huikeita... että mitä ne joutuu sen eteen raatamaan!

Viimeinen kysymys: Saako ne syödä siellä talossa mitä vaan vai tuleeko annokset naaman eteen? Onks siellä siis houkutuksia ja avoimet jääkaapit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi