Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ettekö te suomalaiset

Vierailija
05.07.2011 |

..osaa matkustaa lomillanne muualle kuin Espanjaan, Egyptiin, Rodokselle tai Alanyaan? tai jos nyt vähän lähetään "extremempään" matkakohteeseen, niin repästään ja suunnataan Thaimaan Phuketiin.

Pelottaako että jokin olisi liian erilaista kuin täällä kotimaassa, johon oli niin lottovoitto syntyä? jos paikanpäältä ei vaikka löydykään sitä suomibaaria joka soittaa taattuja ikivihreitä?

ja hyvänen aika; jos ei pärjääkään lomakohteessa suomen kielellä?!

voiko tuota edes kutsua matkailuksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet, haluamme kuulla lisää Puketin matkastasi

Vierailija
22/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

at Torremolinos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon matkustamista ei voi tehdä linnunteitse. Sitten kun itse matkustaminen vie kauemmin kuin perillä olo, voidaan pikkuhiljaa ruveta puhumaan matkustamisesta.

Lento esim Thaimaaseen on vain lomailento, esim. kombinaatiolla juna/laiva voidaan puhua jo matkustamisesta Thaimaaseen.

Vierailija
25/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aivan hyvin sanoa olevani suomijuntti, en tosin halua istua missään suomi baarissakaan, koska en halua erityisesti olla suomalaisten kanssa tekemisissä.

Jos Suomessa olisi mahdollista olla etelän rantalomakohteessa, niin silloin en ulkomaille edes matkustaisi. Koska Suomessa kuitenkin on pääasiassa kylmää ja pimeetä niin pakko matkustaa. En siis missään tapauksessa halua erityisesti tutustua uusiin kulttuureihin vaan lähinnä nauttia auringosta ja lämmöstä.

Vierailija
26/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on junttimammat puolustuskannalla :D Ihan kirjoitustaitoon piti puuttua kun niin suututti. Kyllä mua aina jaksaa huvittaa tämä käsitön raivo mitä täällä koetaan, kun joku tuntematon ilmaisee mielipiteensä josta juuri sinä et ole samaa mieltä. On se elämä vaikeeta. Ja en ole ap.

Vierailija
27/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mieluusti mentäis Thaimaaseen:(

Vierailija
28/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon brittipubeja ja muita ravintoloita joita mainostetaan kansallisuuden perusteella? Kun vaan juntit suomalaiset haluavat käydä "omissa" paikoissaan.

Vierailija
29/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pöljä aloitus:D

Vierailija
30/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla kyllä ihan kiva, niin tietäisi mistä puhutaan.

Vierailija
31/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tätä aloitusta miettinyt ja suunnitellut, itsetunnon suuressa puuskassaan:D

Vierailija
32/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon brittipubeja ja muita ravintoloita joita mainostetaan kansallisuuden perusteella? Kun vaan juntit suomalaiset haluavat käydä "omissa" paikoissaan.

No eihän se kerran Thaimaaseen matkannut yh-mamma sellaista voi miettiä. Voin kuvitella, kuinka aloittaja on oikein tärissyt närkästyksestä ja nenä värissyt, kun hän on sentään viisi vuotta säästänyt lomaa varten ja muut kanssamatkustajat uskaltaa istua Suomibaarissa.

Vierailija
33/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mielestäni matkustellut paljon ja hyvin :D

Vierailija
34/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..osaa matkustaa lomillanne muualle kuin Espanjaan, Egyptiin, Rodokselle tai Alanyaan?

Esimerkiksi Tottijärvelle Sorvan kylään.

Vierailija
35/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Suomen lisäksi Norjassa, Tanskassa, Ruotsissa, Saksassa, Belgiassa, Hollannissa, Ranskassa, Englannissa, Skotlannissa, Walesissa, Andorrassa, Espanjassa, Portugalissa, Monacossa, Italiassa, Kreikassa, Bulgariassa, Puolassa, Itävallassa, entisessa Tsekkoslovakiassa, Sveitsissä ja Virossa. Ainakin. En missään jännässä ja eksoottisessa, mutta pari vuotta olen asunutkin Suomen ulkopuolella.

Ja minusta pakettimatkat ovat ihan ok, samoin omatoimimatkat. Kivaa on myös se kun saa jonkun meille asustamaan, töiden kautta oli joku aika sitten Nigeriasta kollega meillä kotona viikon. Hauska kokemus sekin oli. Eikä tarvinnut lentää minnekään.

Vierailija
36/36 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko nyt tuo AP tulla kertomaan, että miten se hänen Thaimaan matkansa oli niin erilainen verrattuna vaikkapa Turkin matkaan? Ai siinä, että hän joutui säästämään sitä varten viisi vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän