Raskaana, häät tulossa, muutto edessä, mutta en luota yhtään mieheeni :(
Olemme olleet mieheni kanssa 3 vuotta yhdessä ja muutama kk sitten huomasin useampaan kertaan,että mieheni selailee aktiivisesti netin treffipalstoja. Ensimmäisellä kerralla asiasta tuli tietenkin melko suuri riita ja mieheni kiisti viimeiseen asti. Hän vakuutteli rakkauttaan ja sitä, ettei koskaan haluisi muita, kuin minut. Noin viikko tuosta, huomasin miehen käyttäneen toista selainta ollessaan koneella ja kuinka ollaakkaan, samoilla treffisivustoilla oli vierailtu taas. En sanonut mitään vaan jäin tutkailemaan tilannetta. Vierailuita tuli siis useampia ja lopulta mies tunnusti vierailevansa niillä. En usko miehen hakeneen itselleen seuraa, luulen sen olevan enemmänkin tirkistelyä treffipalstojen tarjonnasta. Mieheni on muutenkin jäänyt kiinni useampaan otteeseen valehtelusta ja vannonut,ettei teeenää niin. Eniten minua harmittaa valehtelu ja asian kieltäminen ja se,että asian tullessa esille, hän oli valmis vannomaan, ettei hän vieraile niillä palstoilla. Luottamus häneen koki aika kolauksen.
 Olen vielä kaikenlisäksi viimeisilläni raskaana ja olemme muuttamassa isompaan asuntoon. Naimisiin olisi tarkoitus mennä ensi keväänä. Nyt minä olen kuitekin alkanut miettimään, että onko mitään järkeä muuttaa saati mennä naimisiin tuollaisen miehen kanssa ? En tunne oloani turvalliseksi hänen kanssaan, koska en luota häneen 100 %. Perheemme kannalta olisi paras,että pääsisimme isompaan asuntoon, mutta olen päättänyt, että jos valehteluja tulee vielä, en halua jatkaa hänen kanssaan. Tarkoituksenamme on ottaa melko suuri laina taloa varten, mutta jokin pistää nyt pahasti vastaan..Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (13)
miehesi valehtelee ja ei selvästi ymmärrä tekonsa satuttavuutta ja vaikutuksia. Hän todennäköisesti pettää sinua tilaisuuden tullen. Älä kuitenkaan luovuta, kun lapsikin tulossa. Yritä saada miehesi ymmärtämään, että tarvitsette ulkopuolista apua. Älä mene naimisiin ainakaan vielä.
ottamaan lainaa, edes pientä.
Häitäkin lykkäisin kunnes luotto mieheen olisi palannut. Oli se sitten vuosi tai 10 vuotta..
Valitettavasti. Naisen vaisto kertoo paljon, ja se että et luota mieheesi 100% on varoitusmerkki. Treffipalstoilla käynti ja siitä valehtelu on varmasti vain jäävuoren huippu. Tuon tyyppisillä miehillä valehtelu on luonteessa. Ja ihan varmasti on valmis pettämään tilaisuuden tullen.
Sinuna keskittyisin nyt vain loppuraskauteen ja tulevaan lapseen ja lykkäisin kaikkia muita aikatauluja ja sitoumuksia.
aikaisempi käytös heijastaa tulevaa ellei todella periaatteellista vakaata päätöstä tehdä.
Miehesi on jo osoittautunut valehtelijaksi ja on erittäin todennäköistä, että pitää sitä pikkujuttuna. Jos hän jo ennen avioliittoa valehtelee niin mitä luulet hänen tekevän avioliitossa? Mieti vähän tyttöseni, olet raskaanan viimesilläsi ja silti hän loukkaa tulevan lapsensa äitiä noin!!
Jos olisit minun tyttöni kehoittaisin sinua itkemään itkusi ja siirtämään hamaan tulevaisuuten näitä muita suuria päätöksiä, jotka sitovat sinut epäluotettavaan mieheen!
Anoppi vain!
Olen aika varma että hänellä on sellainen. Sitten katsot mitä mies siellä hakee ja vaikka teet toisen profiilin ja vastaat hänelle.
Itselläni on siellä ollut profiili ja paljon on tullut vastaan miehiä, joilla ei perhe-elämässä ole mitään vialla, mutta kuitenkin haluavat seksisuhdetta toisen kanssa.
mitä tarkoittavat nämä selaimet? Miten niitä voi tarkkailla ja onko niitä monia? Voiko niitten historiaa selata?
internet explorer, chrome ym ym. Eli jos normaalisti käytät aina mozillaa niin niin voit käyttää vaikka exploreria, silloin mozillan sivuhistoriassa ei näy ne sivut joilla kävit explorerissa...
minun elämältä parikytä vuotta sitten.  Eli muutto toiselle paikkakunnalle ja lapsi tulossa.  Ja anoppi painostaa menemään naimisiin...
Muutin, lapsi syntyi ja mentiin naimisiin.  2 vuotta ja erosin ja muutin.  Alunperinkin oli vähän sellainen fiilis, että tämä ei tule kestämään.
Syy ei ollut pettäminen vaan erilaiset elämänarvot ja miehen arvaamaton käytös humalassa.

Kiitos vastauksistanne. Tuntuu tosi pahalta lukea niitä ja jossain mainittiin vaistostakin. Mutta olette täysin oikeassa. Oma vaistoni käskee odottaa luottamuksen palautumista. Jos sitä ikinäkään tulee. Joku kirjoittaja käski tehdä abortin, mutta siihen en ole ajatellut turvautua.
 Olemme keskustelleet mieheni kanssa asiasta useaan otteeseen ja hän on itse lähtenyt hakemaan apua tilanteeseemme. Hän tietää tehneensä väärin ja joskus jopa itkee sitä,miten typerä hän on ollut. Mutta enpä tiedä, vaikka hän haluaa itse aktiivisesti parantaa asiamme ja on valmis tekemään sen eteen töitä, en ole silti vakuuttunut.
 Olen todella iloinen tulevasta lapsesta ja haluiaisin  elää normaalia onnellista perhe-elämää. Mutta tämä kaikki vaikuttaa ja varjostaa suhteessamme.

että mietit lainaa ja naimisiinmenoa, vaikka se kaikista suurin sitoutuminen mikä sitoo teidät loppuelämäksi toisiinne on jo tehty, eli olette tehneet yhdessä lapsen.
Mutta minä en sinun saappaissasi luottaisi mieheen. Exälläni oli tapana valehdella pienistä asioista, ja sitten asiat vain suureni ja suureni. Hänkin itki ja vannoi ettei enää valehtele, mutta seuraavassa hetkessä jäi taas kiinni jostakin. Tätä jatkui aina siihen asti että ymmärsin että en voi jakaa elämääni sellaisen miehen kanssa keneen en luota. Onneksi emme tehneet lapsia.
Miten profiilin voi löytää? Onko siellä oma nimi käytössä vai?
Miksi mietin lainaa ja sitoutumista, kun suurin sitoutuminen,lapsi,on jo tulossa ? No tokihan tässä voisi miettiä, miksi yleensäkään olen tavannut tälläisen idiootin ja luottanut häneen. En nyt kuitenkaan pysty tänään ja tässä hetkessä enää muuttamaan tekemätöntä. Harvemmin sitä ihminen ajattelee heti suhteen alussa, että jätänpä kaiken tekemättä, kun se kuitenkin pettää luottamukseni. En pidä lasta mitenkään virheenä, päinvastoin. Uskon hänen pystyvän elämään hieman pienemmissäkin tiloissa.
 Suuremmaksi ongelmaksi tässä tila asiassa kuitenkin taitaa kehittyä mieheni lapset hänen edellisestä liitostaan. Heille ei omaa huonetta tulevaisuutta ajatellen enää asunnostamme löydy. Juuri ja juuri mahdumme tällä hetkellä kotiimme minä,mieheni ja minun kaksi lastani. Sen verran kuitekin olen ehkä "kylmä",etten todellakaan ala murehtimaan mieheni lapsien mahtumista kotiimme. Olisi saanut miettiä mies itse siinä vaiheessa, kun surffaili deittisaiteilla.
ottamaan lainaa, edes pientä.
Häitäkin lykkäisin kunnes luotto mieheen olisi palannut. Oli se sitten vuosi tai 10 vuotta..