Vanhempi työkaveri käskytti mua tyhjentämään roskikset
"Tekisit muutakin kun istuisit".
Menikö ihan oikein? Olin ajatellut tyhjentää ne juuri ennen vuoronvaihtoa, niin ovat iltavuoroa varten täysin tyhjät.
Kommentit (57)
Olisit käskyttänyt työkaveria tyhjentämään ne. Minua ei vertaiset käskyttele.
Kyllä työpaikalla työaikana tehdystä työstä pitäisi palkan lisäksi saada eri korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työpaikalla työaikana tehdystä työstä pitäisi palkan lisäksi saada eri korvaus.
Pitääkö ne työt tehdä silloin kun kollega määrää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Erilliskorvaus kaikista oto-töistä.
Niin, ala sitä käskyttämään sitä vätystä: Mitä sinä täällä istuskelet, tyhjennä roskikset heti!
Et nyt just kerenny ku piti olla vauvalla ja siitä herne nenään
Kyllähän tuollaisesta olisi jo annettava läksytys.
Juu, nui vanhemmat kolleegat on kovia käskyttämään. Todennäköisesti olisit itse voinut käskyttään laihtumaan tai suoristaa rypyt.;)
Muistan, kun olin uusin työpaikalla. Esimies ei ollut töissä paikalla, vain pitempään olleet työkaverit, samassa asemassa oltiin.
Yksi yritti ottaa esimiesaseman minuun nähden eli käskytysroolin. Riita siitä tuli ja sen selvittelyn jälkeen oltiin hyvät työkaverit.
Minä en olisi tyhjännyt. Tai olisin sitten kun työvuoro vaihtuu, niinkuin kerroit.
Ensikerralla vastaat: tyhjennä ite.
Vierailija kirjoitti:
Juu, nui vanhemmat kolleegat on kovia käskyttämään. Todennäköisesti olisit itse voinut käskyttään laihtumaan tai suoristaa rypyt.;)
"Kannattais sun viedä ite ne roskat niin saisit vähän liikuntaa ja laihtuisit"
Vaikutat todella tuottavalta yksilöltä. Oot just sitä sakkia et määrä täyteen, laadulla ei niin väliä.
Eli roskikset oli täynnä ja sinä vain istuit kun muut teki töitä ? Ja otit herneen nenään kun et saanut istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne työt tehdä silloin kun kollega määrää?
Ap
Ei.
Olisin vastannut että tyhjennä itse.
Annas mä arvaan. Ootte molemmat naisia ja käskyttäjä oli vanhempi nainen.
Mitä väliä? Menetkö nyt terapiaan tai ainakin saikulle? Olisin vastannut, että tyhjennän ne ennen kuin vuoro vaihtuu ja se siitä.
Mielipiteitä? En edes ole ihan mikään nuori enää niin tuntui vähän typerältä, kun käskytetään kuin jotain koululaista..