Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuliaisia haluaisit USA:sta?

Vierailija
04.07.2011 |

Pitäs tuoda jotain pientä kivaa tullessa, aikuisille, olisko hyviä ehdotuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita tapaamme vain näin lomilla ja en todellakaan osaa sanoa heidän makumieltymyksistään, musiikkimaustaan tai muusta, eli siksi kysymyksen heitinkin SINÄ periaatteella, yleislinjaa oltava. Kaikkihan on muuttunut siitä jasta jolloin oltiin kiinteästi yhteydessä nuorina. ap.

Vierailija
22/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kool-Aidia, 10 for a buck, laukussa eivat paljon paina! JellO on myos ollut suosittua.

Itse metsästin näitä kahden kuukauden USA:n reissulla kuudesta eri osavaltiosta (eri makuja värjäämistarkoituksiin) ja olivat kyllä reilusti tuota kalliimpia - silti toki halvempia kuin Suomessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mamma saa täällä toivoa itselleen, toivomuksena on Chanelin meikit ja merkkifarkut. Sopiva tuliainen kerran vuodessa tavattavalta tutulta. Kun mamma menee itse kylään, lautasliinapaketti on oiva vieminen.

Vierailija
24/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kool-Aidia, 10 for a buck, laukussa eivat paljon paina! JellO on myos ollut suosittua.

Itse metsästin näitä kahden kuukauden USA:n reissulla kuudesta eri osavaltiosta (eri makuja värjäämistarkoituksiin) ja olivat kyllä reilusti tuota kalliimpia - silti toki halvempia kuin Suomessa...

Targetissa 10 for .99. nama on niita joihin lisataan itse sokeri.

Vierailija
25/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen toivoin jokaikiseltä jenkkienkävijältä ruokaherkkuja: Reeses peanut butter cups ehdottomana ykkösenä, mutta myös pähkinävoita, vaahterasiirappia, chocolate chips, macaroni & cheese, Hersheys suklaata, Oreos, kunnon mozzarellaa, Philadelphia cream cheeseä, maissileipämixiä, mutakakkumixiä, (Jelloja en voi sietää ;-)... sekä kaikkea mahdollista jenkkileivonnaisissa käytettävää. Nykyisin noita kaikkia ruokatarvikkeita kuitenkin saa jo Suomestakin. Leivontatarvikkeita ei ihan yhtä yleisesti saa, joten jos on joku varsinkin kakkujen leivontaa harrastava ystävä niin voi kysyä haluaako jotain siihen liittyvää.

Nykyisin on tuliaisten puolesta tosiaan vähän hankalaa, kun kaikkea tuntuu saavan jo kaikkialta. Lähinnä jotain sellaista kannattaa tuoda, mikä on siellä paljon halvempaa kuin täällä ja se taas edellyttäisi yleensä, että saaja osaa nimetä mitä haluaa. Meille saisi tuoda esim. lasten harrastuksissa tarvittavia juttuja sekä joitakin kirjoja, jotka tietysti maksaisin, mutta samalla minun pitäisi antaa tarkat ohjeet tai tilata ne itse netistä (firma joka toimittaa ainoastaan jenkkeihin).

Vierailija
26/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa tulla onnellisena sen keksipaketin kanssa ovelle ja sitten tarjolla on jo samaa pöydässä :(

Toiseen suuntaan taas on helppoa tuoda. ap.

Vierailija
27/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt tuolla hinnalla. Osavaltiot CA, NV, OR, WA, UT, AZ.

terv. 26

Vierailija
28/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt tuolla hinnalla. Osavaltiot CA, NV, OR, WA, UT, AZ. terv. 26

I buy mine at 10 for a buck.

Vierailija
29/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mamma saa täällä toivoa itselleen, toivomuksena on Chanelin meikit ja merkkifarkut. Sopiva tuliainen kerran vuodessa tavattavalta tutulta. Kun mamma menee itse kylään, lautasliinapaketti on oiva vieminen.

Pitais varmaan tuoda kaikille 0-kokoa olevat farkut, mitas niilla sitten tehtaisiin kun ei voi vaihtaakaan?

Vierailija
30/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitas niilla sitten tehtaisiin kun ei voi vaihtaakaan?

Vierailija
31/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitas niilla sitten tehtaisiin kun ei voi vaihtaakaan?

Vierailija
32/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aito mamma käytä itse kuin merkkituulipukua, mutta tuttavilta on kiva saada kalliita lahjoja kun pääsee taas tienaamaan huutiksessa.

Vierailija
33/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palata mammalle ne marimekon serivetit on suomalaista kulttuuria ja jotkut Manhattanilta ostetut Jimmy Choot sitä amerikkalaista. :)

Vierailija
35/35 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloistakin saa marimekkoa.

Just tuli crate&barrelin mainos jossa oli marimekon kuvioilla pussilakanoita ja suihkuverhoja myynnissä.

Sitten itse aiheeseen. No, mä haluisin Arizona jääteetä, tosin niitä ei kauheesti laukussa kuljetella kun painavat ja vievät tilaa. Sitä perusmakua saa nykyään Suomestakin, mutta ei yleensä muita vaihtoehtoja. Sit mä haluisin merkkivaatteita just esim. guess. Ja laukkuja.

Ja ehdottomasti Jelly Beanseja. Niitä karkkeja mitä saa miljoonaa eri makua, se voipopkornin makunen on kyllä ällöttävää. Suomalaiset todennäköisesti arvostaa niitä enemmän kun Hersheysin suklaata.

Henkilökohtaisesti en missään nimessä halua Reesesin peanut butter cuppeja. Kerran erehdyksessä menin ostamaan. Hyi, miten voi olla jotain niin pahaa, loppu paketti meni roskiin.

Että mun mielestä voisit viedä tuliaisiksi marimekon lautasliinoja Amerikasta. Tai jos ei innosta niin USA-lippu kuviolla, nythän niitä saa kun on 4th of july.