Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette?

04.07.2011 |

Oon 19-vuotias nuoriaikuinen ja oon suunnitellu jo pitempään haluavani lasta. Lukion päätin tänä keväänä ja kävin pääsykokeissa, mutten päässy vielä kouluun. Kihlattuni kanssa mietittiin, että syksyllä vois alottaa vauvahankkeen, kerta nyt ei auennut sitä koulupaikkaa. Miehelläni on vakityö ja itsekin olen toistaiseksi jatkuvassa työsuhteessa. Ois hirmusen kiva saada muiden mielipiteitä ja neuvoja siihen millasta on olla nuori äiti. Tuntuu vaan, että tosi monet tuomitsee, jos äiti on nuori. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jaksaa paremmin, ja takavuosina sinun ikäisesi oli se ihanneikäinen ensisynnyttäjä.

Jos sitä oikeaa aikaa alkaa odottelemaan, sitä ei tule ehkä koskaan. Kyllä sinä ehdit opiskella vielä myöhemminkin, ja vauvanhoidon ohessa voit lukea pääsykokeisiin tai opiskella muuten.

Vierailija
2/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkään en ole katunut, nyt olen 30 ja haaveissa vielä kolmas ellei neljäskin. =D

Seurailen tuossa tuttavaani joka 40 vuotiaana vasta sai lapsia ja ei se mitään herkkua ole (ainakaan hänellä) kun pitkään oli tottunut elämään ilman lapsia ja tekemään niin kuin tahtoo ja käy tuo väköjään voimillekin, tosin se riippuu paljon ihmisestä mutta minä halusin lapset nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olin jo 24-vuotias, kun sain esikoisemme. Opinnot oli vielä kesken, mutta sain ne ennen toisen lapsen syntymää valmiiksi. Kehottaisin sinua toimimaan, kuten sydämesi sanoo. Jos koet, että parisuhteenne on vahvalla pohjalla ja olette riittävän kypsiä sopeutumaan lapsiperheen elämään, niin ilman muuta aika on oikea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi