Ovatko perussuomalaiset niitä entisiä skinheadeja? "Natsihenkisiä"?
Tai Suomen Sisun jäseniä?
Jussi Halla-ahohan on tämän "natsihenkiseksi" ryhmäksi nimitetyn Suomen Sisun jäseniä.
Suomen Sisun nimittäminen "natsihenkiseksi" on oikea Julkisen sanan neuvoston 2008 päätöksen mukaan ja asiaa arvioi silloin uusnatseja tutkinut dosentti sekä Suojelupoliisin ja Keskusrikospoliisin edustajat.
Perususomalaiseten ehdokkaana eduskuntaan pääsivät myös Suomen Sisun yhtenä johtohenkilönä tunnettu Teemu Lahtinen Espoossa ja Suomen Sisun silloinen puheenjohtaja Johannes Nieminen Vantaalla.
Kommentit (24)
Hakkarainenhan on kiertänyt maailmaa enemmän kuin sinä tulet koskaan kiertämään.
Olen nimittäin konsulttihommissa eli konsultoinut usean maan hallituksia viimeisen 10 vuoden aikana, jonka olen asunut ulkomailla. Vieläkään ei ole lapsenomaista tarvetta kutsua ketään "neekeriksi".
Hihi :))
Olen lisäksi mies, tohtorikoulutettu ja todellakin olen konsultoinut kymmenien maiden eri ministeriöitä kansainvälisten projektien kautta. Raskasta työtä sikäli, että en erityisesti nauti hotellielämästä. Terveisiä hotellista Turkin pääkaupungin keskustasta.
Ei persut ole mitään natseja, ajavat kansan etua ja hyvinvointivaltiota suomalaisille! Kutsuisinkin heitä täten kansallissosialisteiksi.
Ei persut ole mitään natseja, ajavat kansan etua ja hyvinvointivaltiota suomalaisille! Kutsuisinkin heitä täten kansallissosialisteiksi.
Mikäs niistä tulee mieleen? Jotain rajaa hei oikeasti teidän höpötyksiin. Sama aivokääpiö on aloittanut täällä varmaan 1000 persualoitusta vaalien jälkeen, kannattaa antaa hullun olla! Meinaatteko, että ne 400 000 uutta persujen äänestäjää onkin nyt yhtäkkiä natseja vaikka ne vielä vuosi sitten oli esim vihreitä, demareita, kokoomuslaisia jne? Kannatus on tällä hetkellä lähes 30 prosenttia kansasta ja nyt on kyse suomalaisista ja puolueesta, ei mistään sen ihmeellisemmästä. Teihin on Hesarin yms aivopesu uponnut taas hieman liian pahasti :(
kirkkohopeavaraskin, jos ei ole liian ruskettunut, voi saada arvonantoa ja kunniaa mammojen kesken.