Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mielestänne oikein (huutiksen palautteista)..

Vierailija
04.07.2011 |

Ostin huutiksesta erään vaatteen ja heti saman tien saatuani myyjän tiedot tilinumeroineen meklarilta laitoin sähköpostia myyjälle ja maksoin tuotteen. No, vaate tuli kolmen päivän kuluttua, oli moitteettomassa kunnossa, mutta eri kokoinen mitä ilmoituksessa oli kerrottu. Päätin kuitenkin pitää vaatteen, mutta annoin myyjälle neutraalin palautteen, jossa kerroin tuotteen olevan hyvä, mutta eri kokoa kuin piti. Tästä hyvästä myös myyjä oli antanut minulle neutraalin palautteen, hänen mielestään minun olisi pitänyt palauttaa tuote ja ottaa häneen yhteyttä sähköpostitse. Olisinko myös teiltä saanut neutraalin palautteen? Itse olisin myyjänä vastannut saamaani palutteeseen ja pahoitellut, mutta antanut ostajalle positiivisen palautteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi ollut mahdollista ottaa myyjään yhteys ja perua kauppa. Ihan inhimilliseltä erehdykseltä tuo kuulosti ja myyjä tuntui olevan halukas korjaamaan asian.

Mun mielestä sun käytös on sen saamasi neutrin arvoinen.

Vierailija
2/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä teit ihan oikein, olisin itse tehnyt samoin. Siellä vaan riittää niitä ihmeellisiä kostonegan tai kostoneutraalin antajia, vaikka toisessa ei olisi mitään syytä.

Jos olisit haukkunut myyjän lyttyyn ja antanu negatiivisen väärän koon ansiosta, niin silloin se olisi ollut väärin ja olisi ollut fiksumpaa ottaa ensin yhteyttä myyjään. Mut nythän se meni just loogisesti: annoit neutraalin, koska kaikki meni muuten hyvin,mutta tuote oli eri kokoa, mutta se ei sinua niin paljon haitannut, että olisit halunnut palauttaa tuotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos kyse olikin vahingosta?

Mielestäni myös myyjä toimi oikein.

Vierailija
4/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi ollut mahdollista ottaa myyjään yhteys ja perua kauppa. Ihan inhimilliseltä erehdykseltä tuo kuulosti ja myyjä tuntui olevan halukas korjaamaan asian. Mun mielestä sun käytös on sen saamasi neutrin arvoinen.

jos on jotain valittamista, niin aina sähköpostilla/puhelimitse yhteys, ei palautteella.

Itse ostin myös kerran lapselle takin, joka oli yhden koon pienempi, kuin ilmoituksessa oli lukenut. Ilmoitin tästä asiallisesti myyjälle ja kirjoitin myös, että voin kyllä pitää takin ja säästää sen nuoremmalle lapselleni. Myyjä pahoitteli ja maksoi korvaukseksi osan takin hinnasta. Minulle jäi hyvä mieli kaupasta, ja uskon, että myös myyjälle jäi. Molemmat annoimme toisillemme positiivisen palautteen.

Vierailija
5/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingostahan siinä luultavasti olikin kyse, mutta kyllä minäkin silti neutraalin antaisin, koska kaupat eivät siis sujuneet mutkitta. Eli vaikka olisin ottanut yhteyttä myyjään ja hän olisin sanonut, että "anteeksi oli vahinko,voit palauttaa tuotteen", niin neutraalin minä silloinkin olisin antanut ylimääräisen vaivan ja epäonnistuneiden kauppojen takia.

Vierailija
6/6 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingostahan siinä luultavasti olikin kyse, mutta kyllä minäkin silti neutraalin antaisin, koska kaupat eivät siis sujuneet mutkitta. Eli vaikka olisin ottanut yhteyttä myyjään ja hän olisin sanonut, että "anteeksi oli vahinko,voit palauttaa tuotteen", niin neutraalin minä silloinkin olisin antanut ylimääräisen vaivan ja epäonnistuneiden kauppojen takia.

ja olin vähän hämmästynyt saamastani neutraalista palautteesta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä