Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun kuulen ja näen kaupassa jonkun lapsen kiukkukohtauksen, ainoa ajatukseni on,
03.07.2011 |
että LUOJAN KIITOS EI OLE MUN! Ihan sama vaikka huutais kaupan katosta lamput alas.
Muita? Vai haluaako kaikki muut mennä ns. kasvattamaan kyseistä huutajaa??
Kommentit (2)
tunnen vanhempia kohtaan. Ihanaa tosiaankin, että ei oma lapsi kyseessä, että muutkin osaa kiukuta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ah, Onneksi muidenkin lapset saa raivareita, ei vain meidän.
Eli tunne on oikeastaan vain positiivinen.