Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OSTOS TV - tms. tuotteita olet tilannut?

Vierailija
03.07.2011 |

Oletko palauttanut pettyneenä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en palauttanut kun olin jo hävittänyt pakkaukset ennenkuin kokeilin ekan kerran. Laitoin sinne kyllä viestiä mutta eivät tietenkään siihen vastanneet.

Viime viikolla tuli pojan, 10v, pyynnöstä se Salad Chef ja ihan mieletön tila-ahmatti eli järkyttävän suuri säilyttää missään. En jaksa palauttaa, kun ei ole sen arvokkaampi.

Jospa toi poika innostuis sitäkin kokeilemaan samalla tavalla kun höyryttää sillä mopilla. Maksan sille palkkaa siitä että se jaksaa sillä siivota, minä en.

Vierailija
2/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälle ystävälle, jolla afrokiharat. Jos sinne sai sopivan hiustupon pyörimään, niin se ei taatusti suoristanut tai silittänyt mitään. Yleensä se vain pyöri kiinni päänahkaan ja sitten oli jo saksihommat lähellä. Ei kaveri kiitellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen oljenkorsi vuosikymmenen selkäkipuihin. En heittänyt pakkausta pois, koska olin varma, että palautan sen. Se toimii! Uskomatonta, kun heräät aamulla ja selkä ei ole niin jumissa, että joudut pyörähtämään sängystä varovasti, niin että nikamat liikkuisivat mahdollisimman vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme