Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini (joka on itse tosi hoikka ureiluhullu) syöttää lapsilleen jatkuvasti herkkuja!

Vierailija
03.07.2011 |

Joka päivä ja koko ajan. Lapsilla on usein donitsit tai keksejä aamupalaksi, houkuttelee lapset hoitoon karkeilla, heti hoidosta haettuaan antaa lapsille jotain mässyä, kotona jatkuvasti sipsiä tai muuta... kaksi lasta, joista vanhempi on selvästi ylipainoinen, pienempi taas ihan onneton luikku, kun ei suostu syömään mitään muuta kuin makeaa. Molemmilla reikiä ollut hampaissa.

En tajua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin yksi ystäväni on tuollainen... Hän ei ilmeisesti tajua mitä tekee lapsilleen. Yritin kerran vihjata asiasta ja hän suuttui niin paljon etten uskalla ottaa asiaa toista kertaa puheeksi.

Vierailija
2/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin yksi ystäväni on tuollainen... Hän ei ilmeisesti tajua mitä tekee lapsilleen. Yritin kerran vihjata asiasta ja hän suuttui niin paljon etten uskalla ottaa asiaa toista kertaa puheeksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokata perheelle herkkuja yms. hyvää syötävää, mutta itse vaan tyytyvät haistelemaan ja katselemaan, kun toiset syövät..

ehkä kaverisikin tekee oikeasti mieli karkkia ja mässyä, ja jos kieltää ne itseltään, haluaa niistä kuitenkin jossain muodossa nauttia eli ostelee ja syöttää lapsilleen...

Vierailija
4/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihavat äidit(kuten minä)usein ovat niitä jotka ovat tarkkoja siitä mitä lapset syövät ja taas urheilulliset laihat äidit tuputtavat herkkuja..en tiedä mistä johtuu mutta voisin kuvitella että lihava ajattelee ettei halua antaa sitä mikä itselle on pahaksi ja tehnyt itsestä tämän näköisen ja laiha taas toistepäin että kun ei itse voi syödä niin lapset saa. Anteeksi jos epäselvästi kirjoitettu..vauva roikkuu samalla tissillä :)

ja en puhu nyt kaikista maailman äideistä ennen kun joku tulee huutamaan etten minä ole tuollainen!!

Vierailija
5/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihavat äidit(kuten minä)usein ovat niitä jotka ovat tarkkoja siitä mitä lapset syövät ja taas urheilulliset laihat äidit tuputtavat herkkuja..en tiedä mistä johtuu mutta voisin kuvitella että lihava ajattelee ettei halua antaa sitä mikä itselle on pahaksi ja tehnyt itsestä tämän näköisen ja laiha taas toistepäin että kun ei itse voi syödä niin lapset saa. Anteeksi jos epäselvästi kirjoitettu..vauva roikkuu samalla tissillä :)

ja en puhu nyt kaikista maailman äideistä ennen kun joku tulee huutamaan etten minä ole tuollainen!!

Itse normaalipainoinen. Hoikat äidit tuputtavat enemmän herkkuja lapsille. Tosin tunnen yhden äidin, joka on hoikka ja paasaa lihavuudesta 24/7 ja lapset tosi hoikkia, eivät saa koskaan herkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi