Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi vesirokossa, vanhemman töistä poissaolo ?

Vierailija
03.07.2011 |

Tyttö sairastui eilen vesirokkoon. Eipä siinä mitään, mutta satun olemaan itse perhepäivähoitaja ja työpaikkani on siis oma koti :/

Hoitolasten vanhemmat eivät halua (eivät tietenkään) tuoda lapsiaan meille vaan menevät varahoitoon.

Meillähän on kaikki poissaolot palkattomia, niin oman sairauden kuin lastenkin sairauden takia olleet poissaolot. Eli yhestäkään päivästä en saa palkkaa...

Mitenhän pitkä poissaolo tästä tulee ? Nuorimmalla ei vielä ole ollut tuota rokkoa. Enkä kai nyt sitten voi vapaata pitää niin pitkään kunnes kuopukselle tuo tauti tulee ? Pahimmillaan tyttö on jo parantunut ja poika sairastuu vasta päiviä sen jälkeen....

Eikös poika sittenkin tartuta hoitolapsiin rokkoa jos ehtivät tuossa sairauksien välissä hoidossa olla ?

Ketuttaa ! Eipä noille sairauksille mitään voi, mutta lieneekö muita aloja, joissa ei palkallista hoitovapaata lapsen sairauden vuoksi saa ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on otettu rokote vesirokkoon.. eli jos se joskus meille tulee, niin hyvin hyvin lievänä.

Kyllähän tuossa viikko menee helposti yhden lapsen kanssa, ja var,asti se alkaa toisellakin lapsella ennen kuin edellinen ehtii parantua. Pari viikkoa voi mennä.

Vierailija
2/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Lasten parantuminen kuitenkin on tärkeintä ! Mitenhän työnantaja mahtaa suhtautua ? :/ Kesälomakausi kuumimmillaan ja varhoitoon olisi tulossa minulle lapsia :( Harmittaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Lasten parantuminen kuitenkin on tärkeintä ! Mitenhän työnantaja mahtaa suhtautua ? :/ Kesälomakausi kuumimmillaan ja varhoitoon olisi tulossa minulle lapsia :( Harmittaa.....

se ei tilannetta kuitenkaan muuta. Luulisi ymmärtävän, kun on ko alalla.

Vierailija
4/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sairauden takia?

Todella ikävää, että lapsesi sairastaa, etenkin nyt näillä helteillä. Paranemisia.

Vierailija
5/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tyttö sairastui ja sairasti n.10pv. Nuorempi sai siitä tartunnan, mutta välissä oli n.viikon terve jakso ennenkuin sairastui. Poika sairasti suurinpiirtein saman 10päivää. 4 viikkoa meni siis kaikenkaikkiaan, joista välissä 1 terve viikko.

Itämisaika tosiaan voi olla pitkäkin, ennekuin toinen sairastuu.

Vierailija
6/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä silti kunta ei maksa palkkaa ensimmäiseltäkään sairauslomapäivältä :(

Vierailija
7/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun menevät viemään sitä eteenpäin varahoitopaikkoihin!

Vierailija
8/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melkeen kuukauden kesälomilla ja huomenna ois pitäny alottaa työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme