Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän rangaistuksen saisin, jos ajaisin autolla ilman ajolupaa,

Vierailija
03.07.2011 |

Kortti ei ole mennyt, mutta ei ollut rahaa suorittaa kakkos- vaihetta vielä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vältät paikkoja, joissa poliisin tiedetään ratsaavan rattijuoppoja.

Vierailija
2/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suorittanu kakkosvaihetta ajoissa, nyt mun taytyy suorittaa inssi ja teoria ja kahen vuoden kuluttua kakkosvaihe. varmaan saat sakot ja kahden vuoden ajokiellon ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaista.

Vierailija
4/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen satunnaisesti ajanut autolla, mullahan on se taito mutta ei sita ajoluipaa. kertaakaan ei ratsattu ja jos ratsataan alkoholin takia niin ei tarvi nayttaa korttia vain puhaltaa?

mutta pelkaan etta hjos jotain sattusi; onnettomuus tms. niin saisinko rangaistuksen luvatta ajamisesta = vamman tuottamuksesta

Vierailija
5/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen satunnaisesti ajanut autolla, mullahan on se taito mutta ei sita ajoluipaa. kertaakaan ei ratsattu ja jos ratsataan alkoholin takia niin ei tarvi nayttaa korttia vain puhaltaa?

mutta pelkaan etta hjos jotain sattusi; onnettomuus tms. niin saisinko rangaistuksen luvatta ajamisesta = vamman tuottamuksesta

Vierailija
6/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajo-oikeudetta tai ajokortitta ajo voi johtaa sakkoon tai enintään kuuden kuukauden vankeusrangaistukseen. Joka kuljettaa, ohjailee tai ohjaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa ajo-oikeudetta tai ilman vaadittavaa pätevyyttä osoittavaa lupakirjaa, syyllistyy kulkuneuvon kuljettamiseen oikeudetta.

Kulkuneuvon kuljettamista oikeudetta ei ole ajokortin unohtaminen ajomatkalta pois, jos ajo-oikeus on voimassa. Poliisi voi tienpäällä tarkistaa, onko ajo-oikeus voimassa. Kulkuneuvon kuljettamiseen oikeudetta ei syyllisty myöskään varastetulla ajoneuvolla ajeleva, jos hänellä on kyseisen ajoneuvon kuljettamiseen vaadittava ajokortti voimassa. Autovaras tuomitaan moottoriajoneuvon käyttövarkaudesta, luvattomasta käytöstä taikka normaalin varkausrikossäännöstön mukaan.

Vierailija
7/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän tyypin, jolla ei ole ajokorttia lainkaan mutta on ajanut autoa kohta 10 vuotta joutumatta kertaakaan poliisin pysäyttämäksi

Vierailija
8/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sakkoja päälle. Ajamista voit silti jatkaa entiseen tyyliin seuraavaan kiinni jäämiseen asti.

Vierailija
9/9 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylinopeuden takia. ajeli/ajelee silti autolla eikä ole vielä jäänyt kiinni. monesti on kyllä puhaltanut ratsioissa mutta eihän siinä korttia kysytä kun nollat puhaltaa. mies ei ole mikään hurjastelija, mutta ilman korttia ajelee varmasti rajoitusten mukaan ettei vaan saa poliiseja peräänsä.