Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinnkkejä shoppailun lopettamiseen!!

Vierailija
03.07.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsi ensin kaikki turha tavara kotoasi ja vie se kirpparille. Saat itse rahaa tai voit lahjoittaa tavarat hyväntekeväisyyskirpparille. Sen jälkeen shoppailet aina VAIN kirpputoreilla. Rahaa ei mene paljon, ja tavara kiertää.

Harkitse kaupasta jokaisen uuden tavaran ostamista pitkään. Etsi riittävästi tietoa tavarasta ja valitse se huolella, että löydät kestävän ja pitkäikäisen tuotteen. Osta uutena vain ne asiat, joita todella tarvitset ja joita et voi ostaa kirpputoreilta.

Tärkeintä on muistaa myös viedä tavaroita kirpparille. Liika tavara ei tee onnelliseksi.

Vierailija
2/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ON nytkin just kirppiksellä pöytä. Mutta kun menen sinne, niin aah, löydät aina just jotain niin kiuvaa, että on pakko ostaa. En osta tavaroita, vaan vaatteita ym. releitä ja kosmetiikkaa (ulkonäön kohennusyritys siis tässä taustalla näköjään vaikuttaa..)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy vaatekaupoissa tai kauppojen meikkiosastoilla ym. vaaran paikoissa. Älä katsele muiden pöytiä kirpparilla. Jos kuitenkin harkitset jonkin ostamista niin katso ja mieti. Käy vaikka ruokaostoksilla ja mieti sen aikaa. Tuskin viitsit sitten enää palata hakemaan kirppislöytöä tai kaupan toiselta osastolta meikkiä.

Sitäpaitsi jos haluat parannella ulkonäköä niin kannattanee ostaa meikit ja vaatteet suunnitellusti eikä vaan kaikkea kivaa mikä sattuu kohdalle.

Vierailija
4/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISTENLEHDISTÄ! Olen tilannut Me naiset, Ellen, Trendin ja Kaineus ja terveyskin tulee lahjalehtenä just. Kun niissä esitellään kaikenlaista, sorrun uskomaan, että just tuollainen vaate, meikki ym. olisi oleellinen ratkaisu ulkonäköni avuksi... Hemmetin tyhmää, tiedän. Epävarmuus ulkonäöstä (+ ihan oikeat ongelmatkin, kuten finnit) on paras keino rahastaa.

ap

Vierailija
5/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tekee mieli ostaa jotain, mieti, MIKSI sä muka tarviit sitä asiaa, jonka haluat. Tekeekö se sun elämästä jotenkin paremman? Tuskin. Tarvitsetko sä sitä? Tuskin, koska jos sulla on jo ongelma shoppailun kanssa, sulla on itse asiassa liikaa tavaraa. Mihin sä sijoitat sen kotonasi? Aiheuttaako tämä tavara lisää sitä tunnetta, että kotona on liikaa tavaraa?

Noi naistenlehdet - kuten myös sisustuslehdet - synnyttää oikeasti ihmisessä tarpeen ostaa. Sä olet jo tajunnut sen, nyt sun pitää päästä sen tunteen yläpuolelle.

Vierailija
6/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten käy läpi kaikki tavarasi. Aloita vaikka kosmetiikasta. Tee oikea inventaario, katso, mitä sinulla on. Päätä ruveta käyttämään kaikkea jo kaapeissasi olevaa, ja osta uutta vain, kun viimeinenkin purkki on loppuunkäytetty. Tein itse samoin, ja aika monta kuukautta meni, kun piti ostaa vain ripsiväri ja kosteusvoide. Shampoita on vuodeksi:)

Sitten sama vaatteille. Ei yhtä helppoa kuin kosmetiikalle, sillä eri vuodenaikoina tarvitaan niin erilaisia. Käy läpi vain tämän vuodenajan vaatteet, ja tee lista puuttuvista osasista, jos niitä on. Nyt ostat siis vain esim. sen puuttuvan valkoisen paidan, jolla saat kolme vanhaa hametta ja viidet housut käyttöön.

Tästä se alkaa! Sitten kodin muut tavarat.

Vierailija
7/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä kirppareille jos et todella tarvitse mitään. Tai jätä rahat kotiin. Oikeasti tuo on vain itsekuria, voit tehdä päätöksen olla ostamatta ja päätöksen noudattaa tätä päätöstä. Ei ole olemassa mitään taikakeinoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme