Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ? Uskovaiset ärsyttävät!!!!!!!

Vierailija
02.07.2011 |

Siis mikä pakko täällä on jatkuvasti mainostaa noita hihhuliohjelmia ja tulla kaikkiin ketjuihin hurskastelemaan? Häh?

Eikö uskiksille ole jotkut omat fooruminsa tarjolla eikä tartte tulla vauva-palstalle länkyttämään näistä jutuista?

Arvostaisin jos tämä palsta voitaisiin pitää neutraalina kohtaamispaikkana pienten lasten vanhemmille, eikä keskusteluja näistä uskon asioista jatkuvasti jankattaisi ja yritetä käännyttää ihmisiä uskomaan johonkin mielikuvitusystäviin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voisi ottaa sen loukkauksena. Sanot mielikuvitusystäviksi joidenkin pyhinä pitämiä uskon kohteita.

Vierailija
2/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa ihmiset keskustella aiheesta kuin aiheesta... Aihe on vapaa :) Turha olla noin puolustuskannalla, ihan kuin sua joku yrittäisi täällä käännyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää uskisten ylimielinen asenne! Sitte lässytetään et me ollaan ihan samanlaisia kuin te muutkin. Jos ollaan samanlaisia niin miks pitää erotetta me/te. Sit ollaan koko ajan kuitenkin moralisoimassa ja arvostelemassa. Oma kapeakatseisuus ja suvaitsemattomuus perustellaan aina uskonnolla. Argh!

Vierailija
4/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ikuisesta elämästä puhuminen on jotenkin loukkaavaa, kun taas kaikki irstas on vapaata puheenaihetta?

PAlstan nimi on AIHE VAPAA!

Vierailija
5/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis ihan täysiä idiootteja ja tämä palsta on niitä täynnä kun makailevat kotona 24/7 :(

Vierailija
6/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää uskisten ylimielinen asenne! Jos ollaan samanlaisia niin miks pitää erotetta me/te. Sit ollaan koko ajan kuitenkin moralisoimassa ja arvostelemassa. Oma kapeakatseisuus ja suvaitsemattomuus perustellaan aina uskonnolla. Argh!

Ei hyvä ollenkaan. Mutta sitten täytyy itse sanoa, että tunnen monia kristittyjä, ja tosi harvat ovat tuollaisia kuin kuvasit! Paremminkin poikkeuksellisen aitoja ja lämpimiä ihmisiä. Toivottavasti säkin tapaat sellaisiakin kristittyjä, kyllä heitä riittää :)

Vierailija
7/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on hupaisaa kun täällä ollaan muka niin suvaitsevaisia mutta uskovaisia ei kyllä suvaita yhtään........

Vierailija
8/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran uskovaiset uskovat noihin kuumiin paikkoihin, niin sehän on aika huomaavaista yrittää opastaa ihmisiä pois vääriltä poluilta. Sitten taas ne uskovaiset, jotka eivät edes yritä puhua uskonasioista, voisi katsoa aika itsekkäiksi ja toisista piittaamattomiksi ihmisiksi. Vähän niin kuin "te joudutte kadotukseen, mutta ei haittaa minua, minä olen valittu".

Kun rupesin ajattelemaan tällä tavalla, ei tuo käännytystyö tunnukaan niin pahalta, jos sitä ei jatketa kieltäymisen jälkeen. En ole itse uskovainen.

Vierailija
9/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pakko täällä on jatkuvasti mainostaa noita hihhuliohjelmia ja tulla kaikkiin ketjuihin hurskastelemaan? Häh? - - - yritetä käännyttää ihmisiä uskomaan johonkin mielikuvitusystäviin.

kristittyjen osallistumiseen palstalla.

Olisko samalla mahdollista, että sulla on ihan "kohtuulliset" ennakkoasenteet tms.? Tarkoitan vaan, että kun käytät tuollaista kieltä missä et käytä asioiden nimiä, vaan "hihhuli, hurskastella, mielikuvitusystäviä..."

Toivon vilpittömästi, että saat jossain sopivassa vaiheessa elämässäs ottaa kantaa sinun ja Kristuksen mahdolliseen yhteyteen/suhteeseen :) Uskon nimittäin, että Hän rakastaa minua ja sinuakin niin paljon, että tahtoisi yhteyden meihin. Uskon, että hän kaipaa sinua ja minua - olisiko se mahdollista? http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
10/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanot, että et ole uskovainen. Siis oikeasti, ilahduttavaa :) Saanko haastaa ja rohkaista sinua: tutustu näihin sisältöihin

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

jos kerran uskovaiset uskovat noihin kuumiin paikkoihin, niin sehän on aika huomaavaista yrittää opastaa ihmisiä pois vääriltä poluilta. Sitten taas ne uskovaiset, jotka eivät edes yritä puhua uskonasioista, voisi katsoa aika itsekkäiksi ja toisista piittaamattomiksi ihmisiksi. Vähän niin kuin "te joudutte kadotukseen, mutta ei haittaa minua, minä olen valittu". Kun rupesin ajattelemaan tällä tavalla, ei tuo käännytystyö tunnukaan niin pahalta, jos sitä ei jatketa kieltäymisen jälkeen. En ole itse uskovainen.

Vierailija
11/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi valtaosahan teistä on tahdottomia lampaita jotka uskoo just siihen mihin muut käskee.

Voihan sitä tietty ajatella että Jumala käskee uskomaan Jumalaan, jos se jotenkin omaa mieltä helpottaa. Mut itse en kyllä haluais uskoa sellaiseen tyyppiin.

Jumalahan on ainakin kristinuskossa ihan skitso tapaus. Milloin rakastaa, milloin vihaa, milloin tuomitsee, milloin armahtaa ja kaiken lopuksi tappaa oman poikansa. Sillälailla.

Vierailija
12/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää silloin kun täällä keskustellaan hyvässä hengessä jostakin ihan tavallisesta aiheesta (ei uskonnosta) ja ketjuun laukka joku hihhuli paukuttamaan raamttua ja tuomitsemaan kaikkia ja kaikkea. Ennen tätä palstaa ei uskovaiset ärsyttäneet, nykyään kyllä. Varsinkin nämä linkkien viljelijät.

Vierailija
13/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka sua on Raamatulla päähän lyönyt mutta Jumalahan ei tappanut omaa poikaansa vaan ihmiset..! Koita nyt vaan elää sen kanssa että ihmisillä on myös oikeus uskoa mihin haluavat. Mä tunnen paljon rentoi uskovia jotka hyviä tyyppejä!

Jumalahan on ainakin kristinuskossa ihan skitso tapaus. Milloin rakastaa, milloin vihaa, milloin tuomitsee, milloin armahtaa ja kaiken lopuksi tappaa oman poikansa. Sillälailla.

[/quote]

Vierailija
14/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei uskovaiset häiritse. He ei pysty raamatusta keskustelemaan. Puhuvat aina itsensä pussiin koska historian tietämys on mitätön kuin myös raamatun historia ja tumtemus. Monet suoltava saarnamiesten fraaseja ja niillä ei pitkälle potkita :D

Raamattu on kaikkien aikakausien pahin sotaopus. Aivan viholliset joutuu helvettiin vaikka he ei olisi mitään pahaa tehneet.

Uskovaisten on vaikea ymmärtää ettei kaikki ihmiset tarvitse Jeesusta ja Jeesus ymmärtää sen oikein hyvin. Ei sitä tarvitse tuputtaa, kun se ei todellakaan toimi kaikkien päässä samoin kuin Liisan päässä. Liisa tarvitsee jeesusta ja se hänelle suotakoon. Uskovaiset tupputtavat Jeesus rakastaa, tärkeämpää ihmisten olisi oppia rakastamaan toisiaan. Miettikääpä mihin se Liisa sitä Jeesuksen rakkautta tarvitsee. Liisa hakee hyväksyntää sellaisena kuin on hänellä siis on ongelma itsensä kanssa. Psykologiassa tämä on yksinkertainen kuvio. Jokainen ihminen tarvitsee hyväksytyksi tulemista kukaan ei ole mitään ilman toista. Jos ihminen ei saavuta tätä olotilaa tulee Jeesus apuun.

Vierailija
15/26 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka sua on Raamatulla päähän lyönyt mutta Jumalahan ei tappanut omaa poikaansa vaan ihmiset..! Koita nyt vaan elää sen kanssa että ihmisillä on myös oikeus uskoa mihin haluavat. Mä tunnen paljon rentoi uskovia jotka hyviä tyyppejä! Jumalahan on ainakin kristinuskossa ihan skitso tapaus. Milloin rakastaa, milloin vihaa, milloin tuomitsee, milloin armahtaa ja kaiken lopuksi tappaa oman poikansa. Sillälailla.

No ei hätää ei Jeesukselle käynyt kuinkaan se selvis hengissä. Jumala huijasi niin maanperusteellisesti. Tämä ei ole muuten ainoa messias jolla oli täsmälleen sama kohtalo. Näitä oli kymmeniä ihmiset tieto oli rajallista messiaat syntyivät aina neitsyistä. Neitsyeen nimi alkoi aina M-kirjaimella.

Ota asioista selvää älä kuuntele uskovaisten uskomuksia totuuus on kaukna varsinkin fanaattisissa piireissä,

Vierailija
16/26 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ikuisesta elämästä puhuminen on jotenkin loukkaavaa, kun taas kaikki irstas on vapaata puheenaihetta?

PAlstan nimi on AIHE VAPAA!

Vierailija
17/26 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonto on kai vähän jotain muuta kuin pelkkä keskustelun aihe? Kai sitä omaa uskontoa vois kunnioittaa vähän enemmän kuin ruotia uskontoon liittyviä asioita ja uutisia nettipalstalla?

Tai entäs jos kunnioittais myös muiden uskontoa niin ettei ainakaan ois omaansa tuputtamassa?

Uskonnon pitäis olla yhtä henkilökohtainen asia kuin vaikka oman persereiän. Ei siitäkään täällä tartte jatkuvasti jauhaa vaikka jokaisella sellainen on.

Vierailija
18/26 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on hupaisaa kun täällä ollaan muka niin suvaitsevaisia mutta uskovaisia ei kyllä suvaita yhtään........

Mutta oisko aloitus kuitenkin vain jokin psykologinen reaktiotesti, on otettu joku rasti ja risti kokeiluun. Niinkuin liekit muinoin. ;)

Vierailija
19/26 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsoilta tuntuu ne jotka aina sylkemäs kristittyjen päälle...jos se kristinusko on niin paha niin jätetään vaikka ekana kaikki kirkkopyhät viettämättä (helatorstai, pääsiäinen, joulu yms) ja mennään vaan töihin kun ei voida suvivirttäkään laulaa. Mitä uskonvapautta tämä on?

Ja kyllä uskon myös että Jumala on hyvä eikä tappanut omaa poikaa tai huijannut maailmaa..hah hah

Vierailija
20/26 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempia hihhuleita kuin helluntailaiset ja lestadiolaiset yhteen laskettuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan