Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Jyväskylässä ja olen erittäin tyytyväinen terveyskeskuksen palveluihin.

Vierailija
02.07.2011 |

Aina on kohdeltu hyvin, laitettu tutkimuksiin ja otettu tosissaan. Vain yhden risun annan eräälle vastaanottovirkailijalle, joka ei olisi antanut lapselleni päivystysaikaa todellisessa tarpeessa. Lääkäri myönsi heti virkailijan olleen väärässä.

Sen sijaan erääseen nimeltä mainitsemattomaan yksityiseen asemaan olen tyytymätön! Olen käynyt siellä paljon omissa asioissani ja ei ole vain yksi tai kaksi kertaa, kun lääkäri on ollut töykeä tai välinpitämätön, ajanvarauksissa on sählätty, labralähetteet on hukattu jne.

Että eivät asiat ihan niin mustavalkoisia ole kuin yksityislääkärien kumartelijat haluavat uskoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuo tutkimuksiinkin laittaminen riippuu niin lääkäristä. Meillä oli ennen hyvä omalääkäri, nykyään niin huono, että aiotaan vaihtaa lääkäriä.

Vierailija
2/11 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan erääseen nimeltä mainitsemattomaan yksityiseen asemaan olen tyytymätön! Olen käynyt siellä paljon omissa asioissani ja ei ole vain yksi tai kaksi kertaa, kun lääkäri on ollut töykeä tai välinpitämätön, ajanvarauksissa on sählätty, labralähetteet on hukattu jne.

Aivan perseestä!!! (mulla kokemuksia siis vain Jkl:n ko. paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat olleet hyviä!

ap

Vierailija
4/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsille olen aina saanut ajan lääkärille samana päivänävaikkei mielestäni aina olisi ollut niin kiireisestä asiasta kyse.

Vierailija
5/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tutkittu ja ohjattu lisätutkimuksiin jos on aihetta. Ja aina on saatu samalle päivälle aika, jos on ollut tarvetta!

Kiitos siis meidän tk:lle!

Vierailija
6/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoo miinus tulee puhelinjonotuksesta. Pari kertaa olen jonottanut puhelimessa yli tunnin ja sen jälkeen on kuitenkin saanut valita lääkäriajan. Eli lääkäreitä riittää, mutta puhelimeen siellä lienee vastaamassa vain yksi henkilö.

Vierailija
7/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin tosin en, kunta pitää hammaslääkintää vajaamiehityksellä.

Vierailija
8/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Palokassa! Lapsilla on vakuutukset yms., mutta käytiin silti tk:ssa tämän mukavan ja osaavan lääkärin vuoksi. Harmi vaan, että jonkun uudistuksen myötä omalääkärimme vaihtui. Nykyinen on ihan ok, mutta ei edeltäjän veroinen.

Mulla on huonoja kokemuksia Terveystalon ajanvarauksesta. Sain kerran erittäin tärkeässä asiassa täysin väärää tietoa Terveystalon palveluista. Mentiin kilpailijalle ja siellä ihmeteltiin kovasti Terveystalolla saatua vastausta. Oli täysin asiantuntematon tyyppi vastaamassa ajanvarausnumeroon.

Vierailija
9/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esim. teki minulle poskiontelopunktion, vaikka oli kiireinen päivä. Todella usein kuulee sanottavan, että tk:ssa ei ikinä punkteerata resurssupulan vuoksi. No tämäpä lääkäri teki ja vältyin antibioottikuurilta.

Vierailija
10/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Helsingissä. Niin tyytyväinen, että lopetimme lasten sairausvakuutukset ja syntymättömälle lapselle emme sitä edes ota. Hyvää hoitoa olemme saaneet aina ja päässeet tarvittaessa lääkärille. Myös terveydenhoitajat ovat hoitaneet hommansa mallikkaasti.

Vierailija
11/11 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsille olen aina saanut ajan lääkärille samana päivänävaikkei mielestäni aina olisi ollut niin kiireisestä asiasta kyse.

Ei onneksi olla vakuutuksia otettu eikä tarvittukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän