Oletko koskaan miettinyt, että olisihan noita seksikumppaneita voinut olla vähän enemmänkin?
Eli siis useampia miehiä ja munia olisi ollut kiva saada, ihan noin elämää rikastuttavana kokemuksena.
Kommentit (17)
että olisi ollut ihan kiva käyttää tilaisuudet hyväkseen eikä olla sellainen siveyden sipuli. Eniten harmittaa se, etten ikinä tehnyt mitään sen kummempaa pojan kanssa jota rakastinkin ihan älyttömän paljon. Mutta ei seurusteltu eli seksiä ei ollut.
Nykyisen mieheni kanssa aloin seurustelemaan 17-vuotiaana ja yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. Seksi on ihanaa ja tietääkseni lähellä täydellisyyttä, mutta silti joku vuosi sitten harmittelin, ettei kokemusta ole enempää koska miehelläkin on useampi nainen kokeiltuna.
Mutta olen niin tyytyväinen meidän parisuhteeseen, seksiin ja rakkauteen ettei se sen enempää harmita. Välillä mietin, että miten mulla on käynyt näin hyvä tuuri, että olen "löytänyt" noin ihanan miehen...
Kuten joku sanoi, villi nuoruus. Olin sitoutumaton mutta seksuaalisesti aktiivinen 18-34v, muutama sata kokeiltu. Useampi rotu ja kansallisuus, ja moni yksilö joka ois voinu jäädä kokeilematta. Mitään en kadu, millään en ylpeile - paitsi sillä että nyt 37v yhen lapsen äitinä yhä seksuaalisesti aktiivinen, poikani isän kanssa!
"villihköt" vuodet 20-25 ->n.50 kaikennäköistä, -kokoista ja -ikäistä...
Nähty ja kokeiltu.
N 37-v.
Nuorena sitä stressasi kaikesta, nyt miettii että olisi pitänut vain relata, nauttia elämästä ja nuoruudesta ja antaa mennä vaan. Harmi ettei saa uutta yritystä.
oli sit yksi tai tuhat
on huonoja, hyviä ja loistavia
Mun menneisyyteen mahtui 15 eri miestä puolessatoista vuodessa. Ja kyllä osa noista kokemuksista olisi voinut väliinkin jäädä. =(
Oikeastaan ihmettelin kun mieheni löysin, että voiko seksi oikeasti olla jonkun kanssa näin taivaallista?? Eli siis määrä ei korvaa laatua.
Minulle olisi yksi rakkaus riittänyt, nyt tuli sekoiltua eikä siitä ollut mitään iloa :(
pahimmat kännitoilailut ois voinut suosiolla jättää tekemättä.
Mulla kokemusta 20-30 miehestä, pientä ja suurta on ollut.
edellisen liiton aikaan mietin useinkin. Eron jälkeen korjasin tilanteen ja nykyään tyytyväinen. ;)
sillä vietin hauskan nuoruuden ( ;
Onneksi!
Ei mua se kokemusten lukumäärä niin kiinnosta, vaikka nyt onkin vähän ahdistava ajatus ettei saisi enää olla kenenkään muun kuin oman miehen kanssa. Mutta uskon että mulla olisi se fiilis vaikka olisinkin ollut (vielä) useamman kanssa ennen häntä.
"villihköt" vuodet 20-25 ->n.50 kaikennäköistä, -kokoista ja -ikäistä...
Nähty ja kokeiltu.
N 37-v.
Pikemminkin ois ollut mukavaa jos ois ollut vähemmän... On nääs huonoja kokemuksia mahtunut joukkoon, ja nykyinen mies on ihana enkä muita halua.
jotain 17-19 miestä muistaakseni.
Kokemusta noin sadasta miehestä, nyt olisin erittäin onnellinen jos voisin viettää loppuelämäni vain yhden kanssa. Eipä ole sellaista näkynyt.