Millaisia housuja läskit pidätte helteellä?
Hametta en voi pitää kun reidet hinkkaa yhteen eikä legginsit innosta. Farkut on kuumat.
Kommentit (25)
Pellavahousuja - tosin niistä kuluu reiden sisäosat puhki tosi äkkiä.
Jos on tositosi kuuma, käytän pohjepituisia hameita ja pidän käsilaukussa talkkia. Vetelen sitten hömpsyt sieltä sisäreisille aina kun alkaa hangata. ;)
Paras toi "pyjamahousut".
Mulla on yhdet tosi kivat pyjamanhousut (jotka ei näytä pyjamanhousuilta), joita pidän kesäisin ihan julkisella paikalla, ja ihan normaalipainoinen oon.
Mullon ainakin länkisääret, jalat hinkkaavat yhteen vaikka olisivat tikkulaihat. Harmi kun ei vauvana jalkojani leikattu.
Kuinka helvetin paksut reidet sulla oikeesti on, jos reidet hinkkaa yhteen? :O
-ohis *viittaa*
Eihän niitä voi helteellä pitää kukaan. Nehän on kuin kalsarit päällä kesähelteellä. Tosi ahdistava tyyli.
Minulla on muutamat Sloggin pitkälahkeiset alushousut ihan kesähelteitä varten. Voi pitää hametta ja on parempi tuuletuskin kuin missään pitkissä housuissa.
lisäisin tai korjaisin, että ne on lahkeelliset eikä mitkään pitkälahkeiset.
Kirjoitusvirheeni: siis Sloggi housut!
mummojen pitkälahkeiset pitsireunuksiset housut, jotka on tarkoitettukin hameen alle. Ne ovat kuin silkkiä, kevyt ja ihanat. Eihän niitä kukaan hameen alta näe.
en ole ap, mutta tässä sopiva ketju kysyä neuvoa, kun saman housuongelman kanssa painin.
Mistä te toiset "läskit" löydätte ohuita, leveälahkeisia puuvilla/viskoosi- tms. sellaisia housuja? Pellavahousuja on kaupat pullollaan, mutta pellavassa on se huono puoli, niin kuin joku jo mainitsi, että kangas hinkkautuu todella nopeasti puhki sisäreisistä. Pitäisi olla vähintään puolet muuta materiaalia, jotta kestäisi.
sloggin lahkeelliset alushousut (long). On ihanan ohuet eikä hankaa reidet yhteen.
Mä käytän pitkiä housuja aina,farkkuja tai toisenlaisia housuja,en oo raskauden jälkee enää pukenut lengginsejä päälle yök... normaalit housut mulla aina,aika usein fitness housuissa meen pihalla tai asioilla,kruunutan niiden perään.
en ole ap, mutta tässä sopiva ketju kysyä neuvoa, kun saman housuongelman kanssa painin. Mistä te toiset "läskit" löydätte ohuita, leveälahkeisia puuvilla/viskoosi- tms. sellaisia housuja? Pellavahousuja on kaupat pullollaan, mutta pellavassa on se huono puoli, niin kuin joku jo mainitsi, että kangas hinkkautuu todella nopeasti puhki sisäreisistä. Pitäisi olla vähintään puolet muuta materiaalia, jotta kestäisi.
Siellä on niitä viskoosihousuja rekit pullollaa ja vaikka minkäkokosta ja väristä ja kuvioista.
hametta. Ja kyllä hinkkaa, mutta silloin panen talkkia tai sukkahousut. Se estää ainakin pahimman hinkkauksen.
Pellavahousuja.
Hameiden kanssa käytän alla polvimittaisia leggingsejä, koska muuten tosiaan reidet hankaa yhteen. Ovat helteellä hiukan lämpimät, mutta jos ostaa hyvälaatuisia ja puuvillaisia (esim. Nanson), niin ovat vilpoisampia kuin farkut.
...isojen tyttöjen kaupoista, kuten Lorella tai Turussa Isosisko.
Myös Moda Jokisella tai XOssa voi olla riittävän isoja pöksyjä.
Joo, nuo Sloggin pitkälahkeiset alushousut on ihan ykköset!
ja niitä käytän ulkona, ei kukaan tiedä että ne on oikeasti pyjamahousut.
yhteen vaikka olisivat tikkulaihat. Harmi kun ei vauvana jalkojani leikattu.
Jos kävely ei innosta,pyörällä pääsee! ;)