Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keksin miksi ihmiset tapaavat alkaa lihota ~30-vuotiaina!

Vierailija
02.07.2011 |

Ei, sillä ei ole mitään tekemistä liikunnan tai liikkumattomuuden kanssa, niistä on vaan kehittynyt niin hyviä kokkeja, se on totuus!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun alkoi saada lapsia, ja kun miehen työ on paljon tai enemmän epäsäännöllistä ja runsasta, niin säännöllisen liikunnan harrastaminen on haastavampaa. Ja se näkyy vyötäröllä.

Ja minä oon ollut nyt vuoden ilman liikunnan harrastamista, kun polvi on sökönä. Toivottavasti siitä tulee vielä käyttökelpoinen, olisi jo vähitellen kiva päästä liikkumaan.

Eli ikää kun tulee niin paikat alkaa krenaamaan.

Vierailija
2/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ammatiltani kokki, enkä ole kyllä lihonut :) ei sitä hyvääkään ruokaa tartte syödä yli kulutuksen.

35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa verbi lihottaa, mutta se ei ole sama asia.

Vierailija
4/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se verbi on lihoa, ei lihota! On olemassa verbi lihottaa, mutta se ei ole sama asia.

On olemassa verbit "lihota" ja "lihoa". Katso vaikka perussanakirjasta. Sama opus kertoo, että "lihota" on harvinaisempi. "Lihottaa"-verbillä ei nyt ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Vierailija
5/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun tulee enemmän ikää, niin ihmisillä on yleensä enempi rahaakin. Mulla ei ollut nuorempana autoa, oli kuljettava joka paikkaan bussilla, pysäkille oli aika paljon matkaa, Joskus ei ollut varaa bussiinkaan vaan oli pakko mennä kävellen tai pyörällä. Nyt on autot sekä mulla että miehellä. Joskus tulee mentyä kilometrin matkakin autolla, varsinkin jos on huono sää. Ja perse senkun leviää.

Ja lapset on yksi juttu. Lasten takia on pakko tehdä ruokaa joka päivä ja koko ajan.