Sanokaa miksi vauva ei suostu syömään isän kanssa?!
Vauva 8kk, imetän mutta annetaan kiinteitä jo 4-5krt päivässä. Pulloa ei huoli. Siksi minun ollut vaikea irrottautua mihinkään ja tietysti eniten vauvaa hoidan. Mies kuitenkin aina vaihtanut vaippaa, leikittänyt jne kotona ollessa. Ajattelin että pääsen itsekin jonnekin ja helpottaa kun vauva alkaa syömään kiinteitä, saattaa jo syödä purkillisen sosetta ja voi antaa lusikalla vettä päälle. Mutta useinmiten ei suostu syömään miehen kanssa! Vaikka ihan oikea ruoka-aika onkin, mies ei saa häntä syömään. Jos olen ollut jossain (en niin pitkää aikaa mutta tarkoituksella niin että mies syöttää sillä välin, jotta vauva oppisi) niin mies tuhahtaa että ei se ottanut kun kaksi lusikallista ja alkoi vaan itkeä. Ihan samat tavat ja muut, ruoka saman lämpöistä.. mistä tämä johtuu? Ei se välttämättä minunkaan kanssa syö aina hyvin, malttaisi olla paikallaan tai tahtoisi vaan rintaa, mutta todella huonosti isänsä kanssa. Turhauttavaa!
Kommentit (2)
Mä en osaa kuvitellakaan että lopettaisin imettämisen tämän vauvan kanssa, on niin tissitakiainen että.. Etenkin väsyneenä kelpaa vain rinta.
Monesti nää isit on sellasia ettei ne jaksa, kun vauva ei heti suostu syömään. Ja kun vauvan syöttäminen on sotkuista ja muutenkin kauheen hankalaa. :D