Mikä Oulun paras kirppari??
Olen tulossa Ouluun lomalla viikoksi ja kiinnostaisi tietää, että millä kirpparilla kannattaa käydä.
Kiitos!
Kommentit (12)
muut paljon niukempia valikoimaltaan
koska siellä on niin paljon myyjiä vaikka kesä onkin. Ja miksei muiltakin kirppiksiltä, ihmisillä on lomalla aikaa pitää kirppispöytää.
Alasintiellä lähellä Kärkkäistä on minusta Oulun siistein kirppis! Avattu kevät talvella. Ehkä sinne ei vielä ole osattu, sillä paikkoja tyhjänä, mutta hyvin olen tavaraa löytänyt. Paljekirppis on suosittu.
keskustan week shop on kanssa
järkikirppis ei oikein hot, alppis store ehkä tylsin
spr:n kontti yllättävän hyvä
ylihinnoiteltua paskaa ja weekshopissa tosi vähän lastenvaatteita ja nekin vähät likaisia ja kasaria. Eikä weekshopin alakertaan pääse vaunujen kanssa.
iskussa? En ole koskaan käynyt siellä..
t. oululainen
Paljetie on hyvä (se on niin iso. Mut joillain aika kalliit hinnat) Ja jos lasten tavaroita etsit, niin Vintiössä kannattaa käydä. Se on aika lähellä sitä Paljetietä, siinä prisman takana, lastentarviketta vastapäätä.
Minusta Alppistore on hieman nuhjuinen, mutta sieltä olen löytänyt leluja ja kirjoja useesti tosi halvalla. :)
järkikirppis vaikeahko löytää, muuten suht ok
alppis tosiaan hiukan nuhjuinen, ilmeisesti tarjolla firman omaa kamaa (kuolinpesiä ja halpahallikrääsää) erityisen paljon
keskustan second handissa toisinaan mainioita löytöjä, mutta yleensä tuntuu, että samat pöydät aina
Ja keskustan ulkopuolella paljekirppis on aika iso.. Itse käyn enimmäkseen vaan tuolla Shs koska se ei ole liian iso, ja on hyvälaatuisia vaatteita.
mielellään kaksi. Alppistore myös hyvä ja siisti.
Lastenvaatteille oma kirppis Pikku-vintiö Limingantullissa.
Onko tähän aikaan vuodesta kirppareilla vilkasta?
Toisaalta kannattaa käydä sielä keskustan Second Handissä, siellä saattaa törmätä löytöpöytiin. Itse sain sieltä viimeksi törkyhalvalla viimesen päälle hyväkuntoisia merkkivaatteita lapsille (Elle, Claire dk, Benetton, Timerland jne...), vaikka enimmäkseen siellä onkin vaatteita nuorille aikuisille.