G: Minkä ikäinen olet ja kuinka monta vuotta elämästäsi olet asunut yksin?
Itse olen 35v. ja 4 vuotta olen asunut yksin kahden vuoden pätkissä.
Kommentit (44)
yksin oon asunut n.11v.,välissä on ajat jolloin asuin mieheni kanssa.Oon kohta 30v. ja itsekseni oon asunut 17v.lähtien.
Ikää 31 ja yksin olen asunut 5 vuotta.
Miehen kanssa en ole asunut koskaan, ensin oli lapsuudenperhe ja sitten oma lapsi. Siinä välissä nuo 5 vuotta yksin.
Enkä ole koskaan asunut yksin.
Yksinasumiseksi tuskin lasketaan yhtä vuotta kun mies opiskeli toisella paikkakunnalla ja tuli viikonlopuiksi kotiin.
En viihdy yksin... Nyt muutamme yhteen poikaystävän kanssa :)
12 vuotta. Se taisi olla ihan liian pitkä aika, sillä en ikinä sopeutunut asumaan miehen kanssa saman katon alla, vaikka monta vuotta yritin. Ei siitä mitään tullut, joten sitten erottiin. Lasten kanssa mulla ei ole mitään ongelmaa asua.
ja olen asunut yksin 4 päivää viikossa 6 kk ajan. Jonkun määrityksen mukaan siis en ole asunut koskaan yksin.
ja yksin olen asunut elämästäni 13 vuotta.
12 vuotta. Se taisi olla ihan liian pitkä aika, sillä en ikinä sopeutunut asumaan miehen kanssa saman katon alla, vaikka monta vuotta yritin. Ei siitä mitään tullut, joten sitten erottiin. Lasten kanssa mulla ei ole mitään ongelmaa asua.
pysty sopeutumaan asumaan toisen kanssa???? Hullu kenties?
yksin asunut kahdessa pätkässä, 7v ennenkuin löysin ekan poikaystävän, eron jälkeen 6v, kunnes löysin toisen.
Mulle ei ole koskaan ollut miehen löytäminen mikään helppo nakki.
pysty sopeutumaan asumaan toisen kanssa???? Hullu kenties?
Enkä yksin asunut koskaan.Sinänsä harmittaa, että se elämänvaihe jäi kokematta.
lukion jälkeen asuin noin 3,5 vuotta yksin + toinen 6kk yksinasuminen vähän myöhemmin
10-vuotta asunut yksin ja viimeiset 10-vuotta mieheni kans =)
iässä että ukkonsa ottaa kohta nuoremman naisen kurppanan sijasta
10-vuotta asunut yksin ja viimeiset 10-vuotta mieheni kans =)
No joo. Minä olen 34-vuotias ja olen asunut yksin noin 6 vuotta ikävuosina 20-26 plus vajaan vuoden joskus 19-kesäisenä.
ja asunut yksin vajaa 10 v. yhteen menoon. Vaikka minulla oli vakavia suhteita ennenkuin tapasin nykyisen mieheni, hän on ensimmäinen mies, joka kanssa olen asunut yhdessä. Onneksi myös hän on asunut yksin, arjen hallinta on hallinnassa :)