Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka kauan kestät äitiäsi saman katon alla? Entä anoppia?

Vierailija
21.07.2011 |

Mulla molempia kolmisen vuorokautta.

Siis niin, että olette oikeastaan jatkuvasti toistenne kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosin koskaan ollut anopin kanssa yli vuorokautta samassa talossa, mutta ongelmia ei ole ollut. Oma äitini on ihana, joskin välillä uuvuttavan puhelias :) ja joskus meinaa pikkasen ärsyttää kun hän käy meillä kotona järjestelemässä kaapit uuteen uskoon oman logiikkansa mukaan. Mutta se on aika pientä, kun on muuten hyväntuulinen ja avulias ihminen.

Joten luulen, että kestäisin jopa asua molempien kanssa samassa taloudessa :)

Vierailija
2/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin niin mukavuudenhaluinen etten halua seurustella tiiviisti kenenkään kanssa montaa päivää. Haluan olla välillä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihan jatkuvasti emme ole toistemme kanssa, emme esim. jaa samaa makuuhuonetta.

Vierailija
4/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi alkaa ärsyttämään noin vuorokaudessa. esittää mukavaa ja sitten homma muuttuu. saattaa kuitenkin olla meillä vaikka viikon.

Vierailija
5/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman riitoja menee oman äidin kanssa 3-4vrk, jos siskoni ei ole paikalla. Jos lisätään sisko samaan soppaan, niin 2vrk on ehdoton maksimi. Ovat kanssani eri mieltä monista parisuhteeseen ja lasten kasvatukseen liittyvästä asiasta. Äitini osaa olla diplomaattinen, siskoni ei edes yritä.

Anopin kanssa jaksan hyvin n. 1 vuorokauden ja hammasta purren toisen. Sen jälkeen on yleensä miehen kanssa riita pystyssä, kun olen taas onnistunut jotenkin loukkaamaan marttyyri-asenteeseen taipuvaista anoppia...

Vierailija
6/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä kestän helposti viikon tai parikin. Anoppi ärsyttää heti mutta kahden päivän päästä alkaa tulla kunnolla raja vastaan.

Vierailija
7/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni kestän joitakin tunteja, anoppia on tullut katseltua viikon verran samassa 40 neliön mökissä eikä ainakaan siinä vaiheessa tehnyt vielä heikkoakaan, mukava ihminen. Äitiäni saattaisin hyvänä päivänä kestää helposti vuorokauden, mutta kieltäydyn viettämästä yötä hänen kanssaan. Tällä asialla on pitkä historia mikä johtuu siitä että äitini on harvoin kahta päivää peräkkäin selvänä.

Vierailija
8/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihania ihmisiä. Avuliaita, hienoja tyyppejä. Sitä saa, mitä tilaa! Oma asenne on suuressa roolissa.

Vierailija
9/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua saman katon alla yli kahta vuorokautta. Molemmat inhoamme joka minuuttia, mutta kyllähän sitä nyt "kestää" ikäviä asioita tarvittaessa vaikka kuinka kauan.

Vierailija
10/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia alle vuorokauden

Vierailija
11/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vapaaehtoisesti pari päivää kumpaakin.

Vierailija
12/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuollut, hänen elinaikanaan ei ollut mitään ongelmia hänen kanssaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän