Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää aina kytätkö niin kärkkäästi sitä, onko vanhemmat kotona kun lapsi on pk:ssa!

Vierailija
01.07.2011 |

Siihen voi olla ihan oikea syykin. Esim. se, että vanhemmat tekee töitä kotona.

Kun opiskelin, lapseni oli pph:lla. Pph ei voinut ymmärtää, että tarvitsen lapselle kokopäivähoitoa, vaikka minulla oli pakollista läsnäoloa yliopistolla vain n. 25 h/vko. Minun oli pakko hiippailla kotiin takapihan kautta (asutaan lähekkäin), jottei pph näkisi, että tulen kotiin klo 14, vaikka hain lapsen vasta klo 16.30. Muuten alkoi heti kysely, miksen tullut klo 14, ja vastaukseni ei häntä tyydyttänyt.

Jokainen yliopistolla opiskellut tietää, että opinnoista ei tosiaankaan selviä vain istumalla pakolliset kurssit, vaan noin puolet kurssin ajasta on varattu omatoimiseen opiskeluun, esseisiin, tutkielmiin, tenttiin lukemiseen. Ja näitä EI voi tehdä lapsen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä harmittaa, kun toisten lapset ovat ILMAN SYYTÄ hoidossa ja oma ei saa paikkaa kuin 45 km päästä kotoa! Ja ilman syytä on ilman syytä = virikelapsi (ei etätyöläisen lapsi, ei lääkärin suosituksesta hoidossa oleva erikoislapsi jne.) Ei tähän v***tukseen erikseen tarvitse kytätä kenen lapsia ne virikelapset on, joten ole ihan rauhassa opiskeluinesi. Ne tai sinun lapsesi eivät minua kiinnosta.

sen takia että mun ei töihin palatessa tarvii viedä lasta 45 kilsan päähän, älä luule et noin helpolla luovutan paikan sulle, en vaikka kuolisit vitutukseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odota et saat paikan lähempää äläkä rutise helvetti, niin ollaan me muutkin odotettu ja anottu paikkoja!

Vierailija
22/24 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kyekene suorittamaan perusopintoja (vaikka 15 ov yliopistotasoisia) lasten kehityspsykologiasta - lupaa ei tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kyekene suorittamaan perusopintoja (vaikka 15 ov yliopistotasoisia) lasten kehityspsykologiasta - lupaa ei tulisi.

Ja sitten, kun kuitenkin tulisi raskaaksi, abortti vaan ja putket tukkoon. Tai vauva pakkoadoptioon kyvykkäämmälle perheelle.

Vierailija
24/24 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun kuitenkin tulisi raskaaksi, abortti vaan ja putket tukkoon. Tai vauva pakkoadoptioon kyvykkäämmälle perheelle.