Onko noloa jos lihava flirttailee?
Jos vastapuoli ajattelee "Mitähän toikin läski yrittää?"
Kommentit (35)
Vastaat takaisin niin roisisti kun kehtaat ja osaat ;) Olen monesti huomannut, että hieman tukevammat naiset ovat pahimpia (eli siis parhaimpia) suustaan ja äärimmäisen kiimaisia vuoteessa. Mies 28v
Jos mukava työkaveri tulee mun viereeni ja heittää läppää, mietin vastaanko roisisti takaisin vai vaihdan nolona puheenaihetta.
Ehta av-mamma ei ikinä hyväksy sitä, että tukeva nainen on hyvä sängyssä. ;)
Ehta av-mamma ei ikinä hyväksy sitä, että tukeva nainen on hyvä sängyssä. ;)
Riittää kunhan minä tiedän sen ;) Mies 28v
Voikun mäkin kehtaisin flirtata ja voikun joku flirttais mulle koosta riippumatta! t: rimpula
ihana maskuliininen persjalkainen mies, kaljamahansa kanssa, vehkeet ja killuttimet on kuin katkarapu (Shrimp!)
Todella hehkeää, palstamamma syttyy, vallan roihahtaa tähän olemukseen ja ottaa kunnon kulauksen jälkeen huulensa pois siitä olut-tuopista, jonka vahingossa otti pöydänkulmalta, luullen sitä omaksi (täynnä tupakantumppeja)....sulkee silmänsä ja muikistaa suutansa, jotta saisi suukon siltä persjalkaiselta ritarilta
ihana maskuliininen persjalkainen mies, kaljamahansa kanssa, vehkeet ja killuttimet on kuin katkarapu (Shrimp!) Todella hehkeää, palstamamma syttyy, vallan roihahtaa tähän olemukseen ja ottaa kunnon kulauksen jälkeen huulensa pois siitä olut-tuopista, jonka vahingossa otti pöydänkulmalta, luullen sitä omaksi (täynnä tupakantumppeja)....sulkee silmänsä ja muikistaa suutansa, jotta saisi suukon siltä persjalkaiselta ritarilta
Tiedänhän minä, että olen kaikkea sitä mitä olet aina haaveillut ja enemmänkin, mutta enhän minä nyt voi matkaasi lähteä vaikka kuinka kurlaisit tupakantumppeja. Valitettavasti meidän romanssimme ei vain ole tarkoitettu tapahtuvaksi :(
Mies 28v
En ole syntynyt kauniiksi enkä ole edes saanut vartaloani timmiksi, mutta mä flirttaan juttelen, nauran, heitan läppää.... Ehkä se on noloa, mut en vaan jaksa enkä halua piilottaa luonnettani. Mä vaan olen sellainen. Joskus mietin, etä mun luonne ei sovi mun ulkonäköön tipan tippaa, mut en mä silti piiloudu. Mä olen mä, jos nolottaa, niin ei ainakaan mua. Elämässä saa murehtia niin monesta suuremmastakin asiasta, joten tästä en enää jaksa huolta kantaa.
Se on ihan sama miltä ihminen näyttää, jos irtoaa hyviä ja päivää piristäviä juttuja :-). Luonne ratkaisee, ei ulkonäkö.
jos vastapuoli ajattelee, että mitähän tuokin anorektikko yrittää.
Eli ei se nyt varmaan ihan noin mene...
Tuli tässä mieleeen kysyä teiltä lihavilta naisilta, että käyttekö kuinka usein pesulla näin helteillä? Nimittäin aika mieletön hikoaminen näytti kaupungilla olevan noilla pulleroilla meneillään. Vaatteet täynnä hikiläiskiä, naama punaisena puuskuttaen ja oieasti hiuspohja ja kaulapoimut hikeä virraten. En jaksaisi itse kantaa ylimääräisiä kiloja tällä ilmalla, eikö se käy raskaaksi? Ja eikö ne makkarat oikeasti haudu ja löyhkää, vai mistä se ns. lihavan naisen haju tulee näin kesäisin?
Siis mikä ihme lihavan naisen haju? :D Tuo oli kyllä jotain ihan uutta. Kiinnostaa siksi, että olen ylipainoinen, mutta tasan tarkkaan en haise. Ja kyllä, huomaan itse silloin jos satun joskus haisemaan.
Niin, kerran päivässä käyn suihkussa, jos on ihan normipäivä. Mutta esimerkiksi ensi viikosta alkaen alkavat ulkotyöt ja silloin todennäköisesti täytyy käydä kahdesti. Ja kyllä, se kerta tosiaan riittää. Hikiläiskiä en edes muista että milloin niitä olisi vaatteista löytynyt, yltympäriinsä jokapaikasta valuvasta hiestä puhumattakaan. Eikä haudu ja mätäne paikat. (siis mistä helvetistä nämä jutut oikeasti ovat peräisin? :D)
Joo, eli tosiaan, olen luonnostani vähähikinen, hiusraja on ehkä se ainoa ongelmakohta.
Oi, flirttailu on ihanaa - kaikki enemmän flirttailemaan!
Tänään ihastelin uimarannalla uhkeaa, "pehmeää" naista, vaalea tukka ihanasta käherretty, kaunis lierihattu ja hulmuava rantamekko. Mietin miten valloittavan näköinen ilmestys tuo oli. Rohkeutta peliin ja pilkettä silmään!
Itse koin itseni lihavaksi mitoissa 170cm/51kg, tuskin nuo hävyttömyyksien huutelijat suhteessa paljon kevyempiä ovat. Alipainoinen olin toki ja normaalipainon alarajoilla vieläkin. Jotenkin tuntuu, että nuo rivosuiset wt-lutkat joiden painoindeksi on omasta mielstä 16, muiden mielstä ehkä tosiasiassa 40, kun rasvamaksa ja aivosilsa (kusi,paska, rasva)huomioidaan. Tai sittn 100kg 150cm pitkät possut valehtelevat painokseen sen 49kg...Mikään ei kelpaa koskaan kenellekään tällä palstalla, jos ihminen on kaunis, huoliteltu ja hyvä suustaan, flirttailkoon. Vai baarin portsarille mittanauha ja vaaka ovelle?
Itse koin itseni lihavaksi mitoissa 170cm/51kg, tuskin nuo hävyttömyyksien huutelijat suhteessa paljon kevyempiä ovat. Alipainoinen olin toki ja normaalipainon alarajoilla vieläkin. Jotenkin tuntuu, että nuo rivosuiset wt-lutkat joiden painoindeksi on omasta mielstä 16, muiden mielstä ehkä tosiasiassa 40, kun rasvamaksa ja aivosilsa (kusi,paska, rasva)huomioidaan. Tai sittn 100kg 150cm pitkät possut valehtelevat painokseen sen 49kg...Mikään ei kelpaa koskaan kenellekään tällä palstalla, jos ihminen on kaunis, huoliteltu ja hyvä suustaan, flirttailkoon. Vai baarin portsarille mittanauha ja vaaka ovelle?
joka on ainoa oikea totuus? Ihminen voi olla hyvännäköinen monen kokoisena. Silti edelleenkään lihavien lisäksi ei ole olemassa ainoastaan luurankolaihoja. Vaan terveitä ja hyväkroppaisiakin. Apsta en osaa sanoa, mutta eikö nyt jokainen edes vähän osaa itsekin suhteuttaa kenelle flirttaa ja kenelle ei. Ja aina ei silti tiedä ellei kokeile. Kyllähän sitä voi vähän testata ja jos näyttää että toinen heti perääntyy niin jatkaa itsekin asiallisemmalla linjalla.
Mua tympäisee noi "lihavat on parempia sängyssä" jutut myöskin, koska olen itsekin ollut hetkellisesti ylipainoinen enkä huomannut että olisin ollut kiimaisempi silloin, päinvastoin kuntoni oli huonompi ja väsyin eikä seksihaluja ollut. Mietin vaan että monella lihavalla jaksaminen varmasti lisääntyisi kun vähän painoa pudottaisi. Tai no, en minäkään painoa pudottanut kuin pari kiloa, olen hommannut lihasta läskin tilalle.
Ei lihavuus yksin rumenna eikä voi estää ihmisen puoleensavetävyyttä, mutta kyllä se voi sitä vähentää. Ihan samalla tavalla kuin hurja alipainokin.
Eiköhän täällä nyt kaikki suurinpiirtein tiedä millainen on kaunis vartalo, ilman että tarvitsee toisten olemusta haukkua tai suorastaan syrjiä.
Vastaat takaisin niin roisisti kun kehtaat ja osaat ;) Olen monesti huomannut, että hieman tukevammat naiset ovat pahimpia (eli siis parhaimpia) suustaan ja äärimmäisen kiimaisia vuoteessa.
Mies 28v