Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on Pride-kulkue, kaikki mukaan!

Vierailija
01.07.2011 |

Hyvillä mielin yritetään levittää tasa-arvoisuuden sanomaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole homoseksuaali.

Vierailija
2/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homouden, mutta avioliittoja saman sukupuolen välillä en osaa hyväksyä. Ja en ole mikään uskovainen vaan ajatus ei ole luonnollinen. Tämä minun mielipiteeni, joten Prideen minua ei saa.

Vierailija
4/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan iloitsemaan ihmisoikeuksistaan.

Vierailija
5/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä asia koske minua millään lailla.

Vierailija
6/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoa, lesboa, bi-seksuaalia tai transihmistä, jonka oikeuksien puolesta haluaisi lähteä marssimaan?

Vierailija
7/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoa, lesboa, bi-seksuaalia tai transihmistä, jonka oikeuksien puolesta haluaisi lähteä marssimaan?

Väitätkö sinä, että ko. henkilöillä ei Suomessa ole oikeuksia?

Minä tunnen muutamiakin lesboja ja homoja, mutta en silti koe tarpeelliseksi mennä kaduille huutamaan joidenkin "oikeuksien" perään.

Vierailija
8/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla ajankohtaista ilmaista mielipiteensä siitä, että kaikilla ihmisillä on oikeus avioliittoon. Perustuslakihan takaa kaikille yhtäläiset oikeudet, mutta tällä hetkellä homoilla ei ole oikeutta avioliittoon. Se on perustuslaillisesti väärin.

Vierailija
9/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se rekisteröity parisuhde muuta on?

Vierailija
10/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se rekisteröity parisuhde muuta on?

Vierailija
11/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei siellä tänä vuonna polttopulloja lentele. Ja juuri tuon oudon vihamielisyyden vastustamiseksi pitäisi tullakin.

Vierailija
12/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo ole hiukan niiden juttu, jotka pukeutuu muutenkin sateenkaariväreihin ja julistaa erilaisuuttaan?

Mutta onhan siellä PMMP.

Puistojuhla

Kulkueen jälkeen vietetään Priden Puistojuhlaa. Musiikista vastaavat Martina Aitolehti ja PMMP! Luvassa mukavaa tunnelmaa, ruokaa, juomaa ja monipuolinen Pride-tori.

Järj. HeSeta ry

Kaisaniemen puisto, klo 13.30 alkaen

Vierailija
13/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään siellä! Olen kulkueessa heteronaisena heteromieheni ja (tilastollisesti) todennäköisesti heterovauvani kanssa ottamassa kantaa sen puolesta, että seksuaalinen suuntautuminen on ihmisten oma asia, johon yhteiskunnan ei tarvitsisi ottaa kantaa, ja että rakkaus on aina hyvä asia.

Tässä muuten yhden homon kirjoitus, jossa hän myöntää että ei ole pridekulkueissa käynyt:

http://janitoivola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/77052-en-ole-pride-ihminen

Vierailija
14/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina vuonna olen katsonut kulkueen, mutta tänään ei huvita. Ei ole enää uusi ja kiinnostava tapahtuma, menee samaan kastiin hamppumarssin kanssa. Homoystävätkään ei ole koskaan osallistuneet, he eivät halua julistaa erilaisuutta pelkän seksuaalisuutensa takia. Hyvää elämää viettävät eivätkä ole kaapissa.

Eräänä vuonna kulkueessa oli heteroille kuolemaa toivottava porukka, toivottavasti ei tänä vuonna. Se oli todella törkeää eikä varmasti aja homojen oikeuksia eteenpäin. Eikös tänä vuonna partiolaiset osallistu kulkueeseen? En oikein ole varma mitä mieltä siitä olen. Ihan hyvä että ajavat oikeuksia, mutta tuollainen järjestö voisi pysyä erossa politiikasta.

Vierailija
15/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tarkoitus lähteä marssimaan, vaikka olenkin hetero. Seksuaalivähemmistöillä ei ole vielä yhtenäiset oikeudet heteroiden kanssa ja se on asia joka mielestäni täytyy korjata, joten lähden mukaan.

Mies 28v

Vierailija
16/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvaan joka ikisen homon

Vierailija
17/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enkä pysty osallistumaan tuohon marssiin.

Vierailija
18/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot toitottaa joka tuutissa, että kaikilla on oikeus rakkauteen. Kuka sitä niiltä on kieltämässä? Rakastakoon toisiaan kuinka paljon hyvänsä! Mutta miksi ihmeessä niille pitää myöntää avioliitto-oikeus? Se on miehen ja naisen välinen asia, ei homoseksuaalien. Sitä paitsi onhan heille jo annetu oikeus rekisteröityyn parisuhteeseen.

Vierailija
19/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enkä pysty osallistumaan tuohon marssiin.

Yh-vanhemmatkaan ei sitten "kelpaa" sulle? Miksihän sitten kaikenlaisia homoja ym. on, kun se kahden heterovanhemman läsnäolo on niin tärkeää? Eikös kuitenkin homot synny suurimmaksi osaksi heteroille? ;)

Vierailija
20/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla mukaan, koska en ole ylpeä siitä että jotkut panevat samaa sukupuolta olevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän