Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on Pride-kulkue, kaikki mukaan!

Vierailija
01.07.2011 |

Hyvillä mielin yritetään levittää tasa-arvoisuuden sanomaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin esim. ulkomaisia luovutussiittiöitä käyttävä lesbopari.

En voi enkä pysty osallistumaan tuohon marssiin.

Yh-vanhemmatkaan ei sitten "kelpaa" sulle? Miksihän sitten kaikenlaisia homoja ym. on, kun se kahden heterovanhemman läsnäolo on niin tärkeää? Eikös kuitenkin homot synny suurimmaksi osaksi heteroille? ;)

Vierailija
22/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-vanhemmatkaan ei sitten "kelpaa" sulle? Miksihän sitten kaikenlaisia homoja ym. on, kun se kahden heterovanhemman läsnäolo on niin tärkeää? Eikös kuitenkin homot synny suurimmaksi osaksi heteroille? ;)

Esimerkkitapauksissasi toisella lapsella on kaksi vanhempaa, toisella vain yksi. Kumman tilanne on ihanteellisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa tas viisaampi. Mä tyhmä olen aina luullut, että se vanhemmuus on tekoja, ei geenejä. Eli jos mä tulen raskaaksi yhden illan panosta, enkä tunne tulevan lapseni isää, olen verrattavissä lesboon?

Ja vaikka lapselle tulisi mies, joka olisi hänelle isä, se ei merkitse mitään? Ainoa merkittävä asia on, etten tunne lapseni isää?

Mites sitten nämä heteroparit, jotka saavat lapsen hedelmällisyyshoidoilla? Entäs ulkomaiset adoptiot?

Oikeesti, te olette niin hauskoja!! :DD

Vierailija
24/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa tas viisaampi. Mä tyhmä olen aina luullut, että se vanhemmuus on tekoja, ei geenejä. Eli jos mä tulen raskaaksi yhden illan panosta, enkä tunne tulevan lapseni isää, olen verrattavissä lesboon?

-Tuossa tilanteessa sinulla on ainakin teoreettinen mahdollisuus selvittää kuka on lapsen isä. Ja et ole lesbo, vai väitätkö että 2 naisen panosta voi tulla lapsi :)?

Ja vaikka lapselle tulisi mies, joka olisi hänelle isä, se ei merkitse mitään? Ainoa merkittävä asia on, etten tunne lapseni isää?

-Toivottavasti lapsesi tulee tietämään myös biologisen isänsä. Ettei sitten aikuisena tarvitse kadonneen jäljillä ohjelmassa etsiä sitä. Tai koe ikävää yllätystä kun perunkirjoituksessa selviää ettei hänelle ole kerrottu taustasta rehellisesti.

Mites sitten nämä heteroparit, jotka saavat lapsen hedelmällisyyshoidoilla? Entäs ulkomaiset adoptiot?

-Hedelmällisyyshoidoissa on monta tapaa saada lapsi. Muutaman vuoden ajan on ollut laki, että lapsi saa 18-vuotiaana tietää biologisen vanhempansa jos on käytetty luovutettuja sukusoluja. Ulkomaisissa adoptioissa lapsen papereihin kirjataan tieto biologisista vanhemmista.

Oikeesti, te olette niin hauskoja!! :DD

- :O)

Vierailija
25/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska "avioliitto" on miehen ja naisen välinen, eikä niinollen voi mitenkään rikkoa perustuslakia vastaan. Parisuhteen rekisteröinti antaa pareille samat oikeudet kuin avioliitto heteropareille, ja siitäkin voi aivan varmasti järjestää "hääjuhlan" niinkuin avioliittoon vihkiessäkin.

Mitä lasten adoptio-oikeuteen tulee, niin siinähän on nimenomaan kyse aikuisten vaatimuksesta eikä lasten oikeudesta. Täydellisiä perheitä ei varmasti ole olemassakaan, mutta lapsen kannalta PARAS lähtökohta etenkin adoptiossa on, että hän saa rakastavan, tasapainoisen kodin jossa on sekä isä että äiti.

Mutta ihmiset, joille ei mikään koskaan riitä, huutelevat kaduilla oikeuksista maailmantappiin asti, vai onko joku sitä mieltä että esim. Pride-kulkueet loppuisivat jos laki yhtäkkiä muuttaisi avioliiton sukupuolineutraaliksi ja adoptio-oikeuden samaten? Näissä kulkueissa tuppaa marssimaan nimenomaan ne, jotka haluavat korostaa erilaisuuttaan ja erilaisuuden nimissä vaativat myös muiden ihmisten oikeuksien tallomista.

Vierailija
26/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paras lähtötilanne on se, että lapsella on äiti ja isä. 2 äitiä tai 2 isää ei ole sama asia.

Vierailija
27/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin oon ollut aina silloin mökillä tmv. Ja monesti on unohtunutkin. Nykyään asun niin kaukana, ettei ihan sen takia tuu lähdettyä. Ehkä joku kerta vielä!

Vierailija
28/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan marssia noin hyvän asian puolesta koska tahansa!

Vierailija
29/33 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukaan homoilemaan! :-(

Vierailija
30/33 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! Tämä on 7 vuotta vanha keskustelu, mutta asiahan on aina ajankohtainen. Kiitos Viracocha, kun haluat pitää tärkeää asiaa esillä.

Helsingissä oli tänä vuonna 100 000 ihmistä, joiden mielestä marssille kannatti lähteä. Tuskin olivat sateenkaariväkeä kaikki. Hienoa, upeaa!

Vierailija
31/33 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-pelleilyllä ei ole ollut vuosiin mitään tekoa tasa-arvon kanssa.

Vierailija
32/33 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olla ajankohtaista ilmaista mielipiteensä siitä, että kaikilla ihmisillä on oikeus avioliittoon. Perustuslakihan takaa kaikille yhtäläiset oikeudet, mutta tällä hetkellä homoilla ei ole oikeutta avioliittoon. Se on perustuslaillisesti väärin.

Mikä ihme siinä on et väkisi pitäis päästä kirkkoon vihittäväksi, kun ei kaikki heterotkaan sitä halua. Onko takaalalla toive,et saa jotenki ylemmän siunauksen teoilleen?

Vierailija
33/33 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tarkoitus lähteä marssimaan, vaikka olenkin hetero. Seksuaalivähemmistöillä ei ole vielä yhtenäiset oikeudet heteroiden kanssa ja se on asia joka mielestäni täytyy korjata, joten lähden mukaan.

Mies 28v

Öh, siis mitkä oikeudet homoilta puuttuu?

Tämä on mulle jäänyt hyvin epäselväski, Suomessa kyllä on kaikilla samat ihmisoikeudet, ei niitä ole jaoteltu seksuaalisuuden perusteella.

Tää on ihan uskomatonta tää ylisuvaitseväisten typeryys, tuo pridehän maalaa homoista vain kuvan pervoina ja friikkeinä, siellä heterot julistavat sittenb tätä ilosanomaa, mikä ihmeen hyöty siinä taas oli, huomiotahakevat ihmiset tekee homoudesta friikkisirkuksen.

Mun käsittääkseni homot on ihan tavallisia ihmisiä. mutta ilmeisesti sateenkaariväki ei ymmärrä tätä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi