Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin outo?

Vierailija
01.07.2011 |

Olen nyt 28v,olen jo n.16-vuotiaasta ajatellut jotenkin "tiennyt" etten elä vanhaksi enkä edes halua elää vanhaksi..että kuolen viimeistään n.60-vuotiaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen.

Ajattelen myös noin.

Vierailija
2/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää röökiä, ryyppää tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kyllä yli 60-vuotiaaksi, edellyttäen että en dementoidu aikaisin... Mutta toivoisin "pääseväni pois" ennen 80-vuotispäivääni. Silloin vielä on vetreässä kunnossa YLEENSÄ. Kammoan ajatusta että joudun laitokseen makaamaan... Mummoni on viimeiset pari vuotta huonontunut silmissä ja kyllä ei hänen elämänsä enää elämisen arvoista ole. Edes hänen omasta mielestään. Maata ja maata ja maata vaan, vaipat pöksyissä ja toisten käänneltävänä... :(

Vierailija
4/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kyllä yli 60-vuotiaaksi, edellyttäen että en dementoidu aikaisin... Mutta toivoisin "pääseväni pois" ennen 80-vuotispäivääni. Silloin vielä on vetreässä kunnossa YLEENSÄ. Kammoan ajatusta että joudun laitokseen makaamaan... Mummoni on viimeiset pari vuotta huonontunut silmissä ja kyllä ei hänen elämänsä enää elämisen arvoista ole. Edes hänen omasta mielestään. Maata ja maata ja maata vaan, vaipat pöksyissä ja toisten käänneltävänä... :(

Vierailija
5/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes satavuotiaina, kun taas toiset dementoituvat jo varhain.

Ehkä kannattaa miettiä jotain muuta kuin ikää numeroina tuon asian suhteen.

Vierailija
6/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivoisin "pääseväni pois" ennen 80-vuotispäivääni. Silloin vielä on vetreässä kunnossa YLEENSÄ. Kammoan ajatusta että joudun laitokseen makaamaan... (

Höh? Tiedän moooonta yli 8-kymppistä, jotka ovat tosi tiitterässä kunnossa! Ja oma äitini dementoitui kuusissä kymmenissä.

Vierailija
7/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo kyllä elävänsä vanhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi