Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, ukko suuttui kun revin sen kalsarit, jotka

Vierailija
30.06.2011 |

jo ennestään oli ihan hiutuneet ja reiälliset???

Keikilläni juoksin pepun perään ja repäsin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli T-paita, jossa jo isot reiät. Mies mökötti 2 päivää...

Vierailija
2/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vois tapahtua hyvin tuo sama! Oon joskus hävittänyt miehen vuosia vanhoja liian pieniä t-paitoja, ja san kuulla kunniani. Sen jälkeen on ukko saanut itse siivota vaatekaappinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meilläkin vois mies suuttua. Ei niistä aina tiedä. Varsinkin väsyneenä toi oma mies suuttuu jostain ihan kummallisista asioista.

Vaikka sitten vastapainoksi on kuitenkin huumorintajuinen jne.. Välillä kilahtaa yhteen kun ei olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
4/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin mieheltäni jonkun paida, mikä päällä saisin maalata. Mikään ehdottamistani ei käynyt, vaikka niissä oli ennestään reikiä, likaläiskiä tms. ne kun ei kuulemma olleet vielä tarpeeeksi huonokuntoisia maalaukseen. Ja sellaisia paitoja, mitä ihmistenilmoilla ei voi pitää, on ainakin 20, mutta mikään niistä ei käy maalaukseen :) Uhkasin pistää päälleni vaan jonkun oman paitani ja ostaa sitten uuden jos se likastuu, nii mies sitten lopulta jotenkin pystyi antamaan yhden monista huonoista vaatteistaan minulle :)

Vierailija
5/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vais. Minä heitin kerran pois miehen rakkaan U2-paidan. En edes tajunnut bändipaidaksi, oli niin kulunut ettei kuvasta saanut enää mitään selvää ja toinen hihakin repsotti lähes irrallaan...

Vierailija
6/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vais. Minä heitin kerran pois miehen rakkaan U2-paidan. En edes tajunnut bändipaidaksi, oli niin kulunut ettei kuvasta saanut enää mitään selvää ja toinen hihakin repsotti lähes irrallaan...

Toihan nyt on suorastaan pyhäinhäväistys!!!!!

Oikeesti! Tsiisus!

Jos joku heittäis menemään yhdenkään mun monesta U2 -paidasta, niistä irtohihaisista ja kuluneista ja reikäisistä, se saattais olla poliisiasia, melkein ainakin.

herranen aika sentään!

N41v

Vierailija
7/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä kyllä joko suutun tai nauran itteni tärviölle, se oikeesti MÖKÖTTÄÄ

Vierailija
8/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli tietenkin sen parhaat mahdolliset kesäkalsarit!!!! lämmittävät vähät, mutta tuuletus toimii. Mun kalastavalla miehellä on monet tollaset eikä niitä saa hävittää. Niissä set viileinä kesäiltoina kotona pötkyilee :)

Vierailija
9/9 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riepuparka.

Toihan nyt on suorastaan pyhäinhäväistys!!!!!

Oikeesti! Tsiisus!

Jos joku heittäis menemään yhdenkään mun monesta U2 -paidasta, niistä irtohihaisista ja kuluneista ja reikäisistä, se saattais olla poliisiasia, melkein ainakin.

herranen aika sentään!

N41v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme