Turun keskiaikaisille markkinoilla käyneet!
Kokemuksia? Onko näkemisen ja kokemisen arvoista? Onko tapahtumia myöhempäänkin illalla? Huomenna lähdetään Turkkuseen päin ajelemaan :D t. manselainen
Kommentit (8)
kyullä se alue (joen molemmin puolin) kannattaa läpi kävellä. Varmaan netistä löytyy joku ohjelmakin josta selviää, milloin siellä on erilaisia näytöksiä ym.
Kokemuksia? Onko näkemisen ja kokemisen arvoista? Onko tapahtumia myöhempäänkin illalla? Huomenna lähdetään Turkkuseen päin ajelemaan :D t. manselainen
Ja juu, todellakin suosittelen markkinoita. Siellä on esityksiä, kuten turnajaiset ja ajan asuihin pukeutuneet näyttelijät liikuskelevat alueella. Paljon eksoottisia herkkuja ostettavaksi ja esim taontanäytöksiä.
t ex-manselainen
Itse markkinat ovat vanhalla suurtorilla, jossa esitetään myös keskiajan elämästä kertovia näytelmiä. Läntinen Rantakatu on myös Tuomiokirkkosillalta täynnä myyntikojuja aina Aurasillalle asti. Muista keskiaikaistapahtumista tämän viikon aikana voitte lukea seuraavasta linkistä:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=272373&nodeid=23
Siis joo! Hianoo, ja millonkas ne Hämeenlinnan keskiajanpippalot olikaan? Niihin kans!
Näihin me osallistutaan, kiitoos!
T. kakkone
että mun ois pakko nähdä noi turnajaiset ja lapset ois kans varmaan ihan liekeissä siitä :D t. ap
laadukkaat ja suuret ne olivat.
Olen myös tamperelainen nykyään, Turusta kotoisin tosin ja sinne ehkä palaamassakin.
Meki ollaan nääs lähössä Turkuun lauantaina, eikä tiedetty et semmoset järkätty!!
Vautsi. Kerros lisää!