Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homojen/lesbojen adoptio-oikeus kun homoilla on 10 X taipumus pedofiliaan

Vierailija
29.06.2011 |

http://suuronen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/76883-homot-ja-pedofiilia

Ei ole mikään ihme, että suurin osa maailman maista ei anna oman maan lapsiaan adoptioon homopareille.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien sukupuolella ei olla havaittu olevan vaikutusta

-lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen

-lapsen mielenterveyteen

-lapsen kouluttautumiseen, ammatilliseen sijoittumiseen yms. pärjäämiseen

-lapsen rikollisuuteen yms.

Se millä ON havaittu olevan merkitystä on kodin ilmapiiri: onko väkivaltaa vai ei, välittävätkö vanhemmat lapsista vai ovatko evvk jne.

niin suurella todennäköisyydellä samassa henkilössä voi olla muitakin vikoja.

Lapsia vain heteropareille. Heidän todennäköisyytensä onnistua lapsen kasvatuksessa on eittämättä homoja suurempi. Ei voi mitään vaikka homo olisi kuinka "ihana ihminen" niin homo se on silti, eikä sopiva vanhemmaksi.

Vierailija
42/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! En olisi itse ehtinyt kirjoittaa perusteellisia vastauksia. Teit sen puolestani ja vieläpä erittäin hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieteellisillä tutkimuksilla todettiin ettei homoilla viiraa päästä sen enempää kuin muillakaan.

Vierailija
44/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli vei homobaareihin kun olin 15v, hän varoitti, varo sit noita vanhoja homoäijiä, ne panee vaikka nuorta tyttöä. Sillä tavalla ne mua katsokin. irstaita ja oksettavia.

ei ole kovin hyvät musitot homobaareista, mut menkää itse kattoon läpi...

Vierailija
45/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsen mielenterveyteen

Se millä ON havaittu olevan merkitystä on kodin ilmapiiri: onko väkivaltaa vai ei, välittävätkö vanhemmat lapsista vai ovatko evvk jne.

Lapsia vain heteropareille. Heidän todennäköisyytensä onnistua lapsen kasvatuksessa on eittämättä homoja suurempi. Ei voi mitään vaikka homo olisi kuinka "ihana ihminen" niin homo se on silti, eikä sopiva vanhemmaksi.

koska homoperheessä eläneet lapset eivät vielä ole aikuisia kertomassa oliko se kivaa vai eikö.

Sen verran tuore ilmiö kuitenkin tätä julkihomous.

Ja muutenkin, tuskin puolueetonta tutkimusta saataneen niin kauan kuin homous on tavallaan in.

Vierailija
46/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin osa uhreista lähipiirissä ja ihan heteropohjalla suurimmaks osaks.

Vierailija
47/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli vei homobaareihin kun olin 15v, hän varoitti, varo sit noita vanhoja homoäijiä, ne panee vaikka nuorta tyttöä. Sillä tavalla ne mua katsokin. irstaita ja oksettavia.

ei ole kovin hyvät musitot homobaareista, mut menkää itse kattoon läpi...

Voi hyvänen aika! Lisäksi voisitte homovouhkaajat ottaa huomioon, että heterot ovat vuosisatoja yrittäneet estää homoja solmimasta kestäviä ja uskollisia parisuhteita. Turha sitten itkeä, jos osassa homokulttuuria on hyvinkin löysää meininkiä metronvessa- ja puistonussimisineen, kun kukaan ei ole uskaltanut elää uskollisessa parisuhteessa esim. asunnon, työpaikan ja ylipäänsä maineensa menettämisen pelossa.

Vierailija
48/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti on tutkittu paljon enemmän 80-luvun jälkeen (tiedoksi vaan, että vuonna 90 syntyneet ovat jo aikuisia, eli kyllä tässä on ollut aikaa tutkia).

-lapsen mielenterveyteen

koska homoperheessä eläneet lapset eivät vielä ole aikuisia kertomassa oliko se kivaa vai eikö.

Ja muutenkin, tuskin puolueetonta tutkimusta saataneen niin kauan kuin homous on tavallaan in.

Vierailija
49/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee selväksi. Vai meinaatko että tavallinen ja tyytyväinen lapsi muuttuu yhtäkkiä aikuisena onnettomaksi vain siksi että vanhemmat ovat olleet homoseksuaaleja?

Vierailija
50/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti on tutkittu paljon enemmän 80-luvun jälkeen (tiedoksi vaan, että vuonna 90 syntyneet ovat jo aikuisia, eli kyllä tässä on ollut aikaa tutkia).

-lapsen mielenterveyteen

ja niin nuoria kuitenkin, etteivät ole vielä julkisesti vaikuttamassa missään saati mitään elämänkertoja itsestään kirjoittamassa.

Eli ei ole vielä ketään kertomassa, pitää odottaa ainakin 20 vuotta josko ensimmäiset tohtisivat sitten avautua.

Vierailija
51/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole vielä ketään kertomassa, pitää odottaa ainakin 20 vuotta josko ensimmäiset tohtisivat sitten avautua.

että lapsia ovat arvoineet lapsi itse, vanhemmat, opettajat ja ulkopuoliset asiantuntijat. Jos lopputulema tästä on se, että lapset ovat ihan tavallisia ja heidän elämänsä tekevät onnettomaksi ihan muut asiat kuin vanhempiensa sukupuoli, niin millä ihmeen mekanismilla nämä lapset ovat sitten aikuisena jotenkin muita onnettomampia?

Vierailija
52/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsia ovat arvoineet lapsi itse, vanhemmat, opettajat ja ulkopuoliset asiantuntijat. Jos lopputulema tästä on se, että lapset ovat ihan tavallisia ja heidän elämänsä tekevät onnettomaksi ihan muut asiat kuin vanhempiensa sukupuoli, niin millä ihmeen mekanismilla nämä lapset ovat sitten aikuisena jotenkin muita onnettomampia?

vaan saattaa alkaa oireilla vasta vuosikymmenien kuluttua

Vierailija
53/53 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholistin lapsi ole välttämättä vielä lapsena onneton

No minä olen sellainen joka näytti lapsena olevan ok mutta kyllä minä olin aivan helvetin onneton koko ajan ja tiesin sen! Ja kyllä psykologiset testit tollaset jutut sitten viimeistään paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi