Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RIPPITUOLI. Tänne jokainen kirjoittakaa nyt mitä ikinä mieleenne pälkähtää

Vierailija
29.06.2011 |

ja haluatte sen "ääneen" lausua.

Kaikki synnit, padottu viha, suru, ikävä, katumus, ällötys jutut,

KAIKKI.

Minä otan sen vastaan ja hautaan maan uumeniin ja siellä on ja pysyy.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy netissä seksilelu kaupassa ja tilaa sieltä itsellesi jokin ihana lemmensauva tai suriseva kippuran kutittelija.

Olen ahkera runkkaaja, mutta kaipaan miehen hikistä ihoa.

Vierailija
22/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen kaikkien muiden miesten paitsi mieheni kanssa. joka fyysisesti ällöttää minua.

joku päivä vielä toteutan jonkun fantasian - tätä puutetta ei kestä kukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitä nöyrimmät anteeksipyyntösi. Olet vain ihminen.

Sielusi on puhdistettu.

Vierailija
24/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ankara itsellesi.

Sinut on vapautettu ja tästä päivästä lähiten arvostat ja rakastat itseäsi.

Kaikkien janoisten KUNINGAS Kännikala:

olen jo niin syvällä lapioineni että kiina jo pilkottaa.

Ei siis hätää.

Seuraavan kerran tarttuessasi pulloon, kumautat sillä itseäsi otsalohkoon ja lausut nämä sanat:

Sinä ilkiriivattu viinapiru, pois minusta.

Seuraavana päivänä heräät parantuneena.

Vierailija
25/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa provoilut tässä ketjussa ja miettikää oikeasti mitä ap:n aloitukseen haluaisitte vastata

Vierailija
26/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa parannusta, olisi hirveän kiva jos veisit tämän pirun maan uumeniin kiitos.. ps. hautaathan sen niin syvälle, ettei ikinä enää tule ulos

sama ongelma mullakin. :(

Vierailija
27/39 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukka saisi kunnolla kyrpää ja eukolle tulis mustasukkaisuuskohtaus ja oma ukko alkaa taas kiinnostaa.

Olette vapautetut.

Vierailija
28/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että menin viime viikonloppuna kännipäissäni avautumaan ystävillemme suhteemme huonoista ajoista, vaikka olemme sopineet että aihe on haudattu.

Pitää vaan toivoa, ettei kukaan muista enää mitään.

Vierailija
29/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että menin viime viikonloppuna kännipäissäni avautumaan ystävillemme suhteemme huonoista ajoista, vaikka olemme sopineet että aihe on haudattu.

Pitää vaan toivoa, ettei kukaan muista enää mitään.

Vierailija
30/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leikit sikseen ja tosiaan voi paljastaa kaiken mikä mieltä painaa.

Vierailija
31/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla mitään toivoa saada anteeksi sitä, että pieren jatkuvasti? Olen hieman maitoyliherkkä ja haisen paskahuussille ympäri vuorokauden. Piereskelen erilaisia pieruja, kimeitä, matalia, pitkiä, lyhyitä, sarjatulta jne. Ympärilläni leijuu lämpimän paskan haju. Mies on nyt yksitoista vuotta katsellut, tai paremminkin haistellut minua. Osaatko ennustaa siinä ohimennen, kauanko hän vielä jaksaa?

Saanko anteeksi sen, että pieni lapsenikin jo nauraa pieruhuumorille?

Kylläpä sielu keveni, ainakin yhden pierun verran. Kiitos.

Vierailija
32/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin itse harrastaa seksiä vaikka 7 päivänä viikossa, mutta ukko pihtaa. Hyvä jos kerran kuukaudessa irtoaa. Siksi olen suunnitellut tapaavani yhden entisen hoitoni ajoilta ennen tätä miestä. Hän kun olisi suostuvainen kanssani mihin vain. Häpeän sitä että olen hänen kanssaan tekstiviestein ja netissä keskustellut hyvinkin rivoja mieheltäni salaa, mutta minkäs teet kun seksuaaliviettini on niin uskomattoman vahva. Runkkaus ei auta, kaipaan toisen läheisyyttä ja kosketusta.

Vierailija
33/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut laihduttamisen, mutta tukemisen sijaan mieheni vähättelee yritystäni ja yrittää toitottaa minun olevan kaunis juuri tällaisena. Joopa joo, -20 kg olisi poistettavaa, joten jotain on pahasti vialla!

Inhottaa, sillä tiedän miehen vain pelkäävän minun saavan sitten enemmän huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Ei mitkään sanat, ei mikään auta kun toisella on niin saamarin huono itsetunto. Ottaisi itseään niskasta kiinni ja nauttisi sitten siitä laihemmasta minusta!

Vierailija
34/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt perkele lopetat sen paskalta haisemisen!!!!!! eiku...

Vierailija
35/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin maitoallergia ja keliakia testeihin. Eihän tollasta kestä kukaan. Huhhuh...

Vierailija
36/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen kaikkien muiden miesten paitsi mieheni kanssa. joka fyysisesti ällöttää minua.

joku päivä vielä toteutan jonkun fantasian - tätä puutetta ei kestä kukaan!

ihan mielenkiinnosta kysyn (olen mies) mutta onko halusi niin isot, että nauttisit takapuoliseksistä myös ? (kysyn ihan asiallisesti, toivottavasti et ymmärrä väärin) Itselläni on myös aivan karmeat halut (3 krt päivässä onnistuu helposti)

Vierailija
37/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkää ja korvavaikkua (yök, tiedän), naksuttelen niveliä ja puren kynsiä. Olen huono ihminen ja vielä äiti!

Vierailija
38/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin itse harrastaa seksiä vaikka 7 päivänä viikossa, mutta ukko pihtaa. Hyvä jos kerran kuukaudessa irtoaa. Siksi olen suunnitellut tapaavani yhden entisen hoitoni ajoilta ennen tätä miestä. Hän kun olisi suostuvainen kanssani mihin vain. Häpeän sitä että olen hänen kanssaan tekstiviestein ja netissä keskustellut hyvinkin rivoja mieheltäni salaa, mutta minkäs teet kun seksuaaliviettini on niin uskomattoman vahva. Runkkaus ei auta, kaipaan toisen läheisyyttä ja kosketusta.

kuin edelliseltä?

Vierailija
39/39 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen munahaukka ja ällöty miehen omistaja voisivat vaihtaa paikkoja Munahaukka saisi kunnolla kyrpää ja eukolle tulis mustasukkaisuuskohtaus ja oma ukko alkaa taas kiinnostaa.

Olette vapautetut.

En kyllä ole munahaukka, olen ollut 15 kk selibaatissa, mutta kiitos vapautuksesta :D

terveisin nimimerkki "panettaa"