Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille materiaaliset statussymbolit herttaisen yhdentekeviä?

Vierailija
29.06.2011 |

En ymmärrä merkkivaatteiden päälle, ei kiinnosta. En tunne automerkkejä, en tiedä mikä on kallista ja mikä halpaa. Olen ihan pihalla tällaisista keskusteluista ja hyvä niin :D Onkohan tämä yleinenkin syndrooma?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on hyvinkin tärkeää, onko joku kallista/halpaa. Tuollainen ei kiinnosta -asenne on tosiaan rikkaampien syndrooma.

Vierailija
2/21 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tietenkään et voi olla kiinnostunut statussymboleista.

Kyllä varakas aina toisen varakkaan tunnistaa. Autoista en mäkään ole kiinnostunut enkä välitä niiden merkkien päälle mutta en siltikään viitsisi ajaa Ladalla. Se olisi niin masentavaa vaikka tokihan se kulkee ja sillä pääsee paikasta a paikkaan b.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä merkkivaatteiden päälle, ei kiinnosta. En tunne automerkkejä, en tiedä mikä on kallista ja mikä halpaa. Olen ihan pihalla tällaisista keskusteluista ja hyvä niin :D Onkohan tämä yleinenkin syndrooma?

Vierailija
4/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti ainakin toivoisin tuon syndrooman leviävän.

Ihminen ei ole yhtään parempi tai mielenkiintoisempi, jos hänellä on merkkituotteita.

Vierailija
5/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakkailla on tuollainen asenne.

Vierailija
6/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa kiinnostaa. No autoista sentään tiedän, mitkä ovat kalliita merkkejä, mutta en esim. tunnistaisi manoloja taviskengistä :)

Vierailija
7/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä on muutama miljoona tilillä ja olemme aina ostaneet mitä olemme halunneet, joten merkit sinällään ovat menettäneet merkityksensä symbolina. Ostan parasta, oli brandina sitten mitä tahansa.

Vierailija
8/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan sen verran, että ostan ulkoilupuvuikseni mieluiten Haglöfsiä ja Meindlia, ja tiedän, että Audi ja BMW on Skodaa kalliimpia autoja.

Vierailija
9/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta sopii tämä sairaus.

Vierailija
10/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten tai edes omat vaatteet ym ei kiinnosta. Eikä muutenkaan materia hinnan ja merkkien suhteen. Toki minua kiinnostaa keskustella vaikka pyykinpesukoneista ja niiden toimivuudesta, kestävyydestä jne merkkien suhteen jos olen uutta hommaamassa.

Kieltämättä olen siinä mielessä pihi että euro venyy kädestäni ennenkuin irtoaa. Mutta kuitenkin esim lasten pyörät eivät ole halppismallia vaan koetettu valita hyvä hinta/laatu suhde ja käyttäjälle sopiva.

Vierailija
11/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes pienipalkkainen ja velat on maksettu, mutta ei sitten millään iske merkkituotteet ja hienot pirssit eikä hienot kämpät.

Vierailija
12/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vähempää kiinnostaa, tosin omistan moottoripyörän :)

Ei kiinnosta tittelit, ei yhtään. Ulkoiset seikat ovat paskan hailee.

En pysty edes olemaan kateellinen muiden rahoista tai omistamista jutuista.

Vierailija
13/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole yhtään parempi tai mielenkiintoisempi, jos hänellä on merkkituotteita.

eikä ihminen ole yhtään parempi tai mielenkiintoisempi, jos ei välitä merkkituotteista.

Vierailija
14/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakkailla on tuollainen asenne.

Rikasta tai edes keskituloista musta ei saa tekemällään. Mua ei vain kiinnosta enkä tosiaan tunnistaisi merkkituotteita.

Vierailija
15/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi mies, joka lähetti kuvan itsestään hienon (?) autonsa kanssa. Tajusin ettei meillä tulisi olemaan yhteistä tulevaisuutta :DD

Vierailija
16/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi mies, joka lähetti kuvan itsestään hienon (?) autonsa kanssa. Tajusin ettei meillä tulisi olemaan yhteistä tulevaisuutta :DD

mitä jos olisi laittanut kuvan ison kullinsa kanssa niin sitten toki vai? Lukutaidoton isokullinen saa paikan :)

Vierailija
17/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuuko ihminen Marimekkoon vai piraattitekeleeseen ja onko jalassa Manolot vai mitkä. Itse asiassa yleinsä design on mielestäni rumaa (vrt. Manolot, Guccin ja muiden hintavien merkkien aurinko- ja silmälasit ja tämän yhden heebon ylihinnoitellut laukut), sillä niillä tavoitellaan ulkomuotoa joka minun silmiini ei ole kaunis. Jos joku haluaa maksaa sellaisesta, niin siitä vain.

Vierailija
18/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ihminen ole yhtään parempi tai mielenkiintoisempi, jos ei välitä merkkituotteista.

Mutta ei tässä ketjussa haettukaan paremmuutta. Ap haki vain kohtalontovereita ja mielipiteensä jakavia.

Vierailija
19/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ei. Eikä ole kyse kateudesta täälläkään, eikä mistään pyhimykseksi, tai henkisiä arvoja palvovaksi itsensä nostamisesta.

Ei vaan kiinnosta, ei voi vähempää napata.

Vierailija
20/21 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen jatkeen sijasta katselen mieluummin itse elintä.

mitä jos olisi laittanut kuvan ison kullinsa kanssa niin sitten toki vai? Lukutaidoton isokullinen saa paikan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän