Aloitan laihdutuksen NYT. Tämä on mennyt liian pitkälle..
Tuntuu että en enää halua lähteä ihmisten ilmoille, juhlimaan, nähdä tuttuja jne koska olen lihava ja en ikinä onnistu sadoista yrityksistä huolimatta. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa?? tiedän tasan tarkkaan miten tulisi laihduttaa, miksi ruoka vie aina voiton!? Olen todell masentunut asian suhteen, turhatunut ja en oikein usko enää istekkään onnistuvani. Lisäkis olen sinkku ja tuskin ikinä löydän tämän näköisenä ja kokoisean uutta kumppania, lisäksi terveys reistailee. Olen vasta 25v :(( Painan 88kg ja olen 167cm pitkä. Tavoitteenani olisi laihtua 70kg vuoden loppuun mennessä..mieluiten aikaisemmin, mutta en kestä kitukuureja,,nekin kokeiltu on.
Kommentit (6)
pointsi ohjelman. Niillä laihtuu! Onnistuisit varmasti saamaan tuon 18kg pois vuoden loppuun mennessä. Mulla meni sama kilomäärä (alkaen 85kilosta) vajaa 4kk just noilla pointseilla!
en vaan oikeen osaa laskea niillä,tuote piste paksu vihkonen löytyy ja se perus vihko mutta en tajua miten paljon esim tavallisesta ruskeasta kastikkeesta menee pisteitä,taikka lasagne palasta ja mikä se määrä on :D? mielestäni näitä ei lue missään vihoissani?
Tavoitteenasi on laihtua 70 kg vuoden loppuun mennessä? Eli painaisit 18 kg. Vai onko tavoitepainosi 70 kg, eli aiot laihtua 70 kg:aan?
Jos et osaa laskea lasagnen pointseja et syö lasagnea (joka muuten ei ole mitään laihdutusruokaa). Älä nyt yritäkään aloittaa tota martyyri-marinaa! Ei kukaan toinen voi sun puolestasi elämänmuutosta tehdä, vähän selkärankaa ja itsekuria, kiitos!!!!!
Kun niissä kaapeissa ei olisi muuta kuin omat ruuat, eli kyse olisi vain siitä, että mitä jätät ostamatta. Ja jos ahdistaa ja syöpötyttää, niin voisi tuosta vain lähteä lenkille tai jumppaan tai mennä vaikka nukkumaan.
Toista se on äitinä ja vaimona...
Turha menneiden perään on porata. Söit liikaa ja lihoit. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja alat liikkumaan ja keventämään. Hiljaa hyvä tulee, itseäsi sättimällä et saa aikaan kuin pahan mielen.
Häntä pystyyn!!