Minä olen miettinyt että haluaisin saada vammaisen lapsen
Vammaisia lapsia syntyy jokatapauksessa, halusin sitä tai en. Eikö silloin olisi parempi että se vammainen lapsi syntyisi minulle, koska minä hyväksyisin lapsen sellaisena kuin hän on eikä vammainen lapsi olisi minulle mikään pettymys tai kauhistus?
Niin ja en tosiaankaan aio juopotella tai käyttää huumeita tms. että saisin vammaisen lapsen! Ihan vain toivon että minä olen se, jolle vammainen lapsi annetaan. Vammaisen lapsen kanssa näkee maailman niin eri tavalla kuin terveen lapsen kanssa.
Kommentit (25)
Mutta toisaalta ajattelen, että etkö voi nykyisessä elämässäsi auttaa vammaisia lapsia? Oletko ollut tekemisissä heidän kanssaan? Tajuatko ollenkaan, miten sellainen lapsi sitoisi sinut pelkästään itseensä. Luopuisitko kaikesta vain nähdäksesi asiat toisesta näkökulmasta?
Its eolen tehnyt vammaistyötä ja sanon kyllä, että aika romanttinen ajatus, mutta ei pidemmän päälle toimisi, paitsi jos hyvät tukiverkot, olet aito kristitty ja saat myös hengähtää.
Missä teidän milelestänne vammaisuuden raja menee? Esim pidättekö kuuroa lasta vammaisena? Sillä luurin lapsen kasvattaminen ei ole sen vaikeampaa/helpompaa kuin kuulevan. Itse olen kuuron lapsen äiti ja koskaan en ajattele että lapseni olisi vammainen. Pidän häntä kielivähemmistöön kuuluvana ja rikkaana, koska on saanut ympärilleen myös viittomakielisen kulttuurin :)
kukaan mikä sen sairauden nimi on, kun äiti / isä nauttii siitä kun saavat huomiota sen kautta kun lapsi on sairas. Osa jopa tahallaan aiheuttaa lapsille sairauksia tai onnettomuuksia.
Tuli mieleen et jos ap:llä ko sairaus?
Ei jeesus sä oot!!!! XP