Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotidoppler - miksi ei kuulu mitään?

Vierailija
29.06.2011 |

Hankin kotidopplerin, ja yritin kuunnella, liikuttelin pitkin vatsaa ihan ylhäältä alas ja vasemmalta oikealle. Mitään muuta ei kuulu kuin suhinaa. Viikkoja tasan 12. Olenkohan nyt tehnyt jotain väärin, onko vinkkejä? Vai onko vaan liian aikaista? Merkki on Angelsound.

P.S. Jos kotidopplerit ovat mielestäsi turhuutta, ei tarvitse tulla kertomaan sitä tähän ketjuun. Pyydän vastauksia kysymykseeni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilitko kuunnella TODELLA alhaalta. Aivan häpykarvoituksen yläpuolelta. Vauva on noilla viikoilla hyvinkin alhaalla.

Vierailija
2/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kuuntelitko ihan alavatsalta? Tuossa vaiheessa sydänäänet kuuluvat ihan alhaalla.Pidä anturia paikallaan hetki aina samassa paikassa.Onko äänet kuuluneet neuvolassa? Kotidoplereista en tiedä mitään,luotettavuudesta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuo esikoinen häiritsi söhellyksellään, joten olisko ollut, että en saanut tarpeeksi kattavasti kuunneltua eri puolilta... Mietin myös, että pitääkö sitä laitetta painaa, en uskaltanut hirveästi.

Olen hoikka, joten en usko, että välissä on ainakaan liikaa tavaraa :)

Neuvolaan en ole vielä päässyt kuuntelemaan, meillä on neuvolassa kesäisin supistettu toiminta, eli kävin kerran toukokuussa ja joskus heinäkuun lopulla on seuraava.

ap

Vierailija
4/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Kyllä sitä jonkinverran pitää painaa,ei nyt mitenkään paljon,mutta reippaasti kuitenkin painat ja pidät samalla paikalla aina hetken.Tsemppiä,kyllä ne vielä kuuluu!

Vierailija
5/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin kuuluu kotidopplerilla vasta rv 14 ->

Vierailija
6/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan yllättynyt siitä kun ekan kerran kuunneltiin sydänääniä, vauva oli ihan tuolla haarovälissä. eli niin kuin muutkin on sanoneet niin koita kuunnella sieltä ihan alhaalta.

Vierailija
7/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkarinkin vielä vaikea aina löytää vauvaa/sykkeitä, kun vauva niin pieni eli luulen, että kotidopplerinkin käyttö helpottuu, kunhan vauva tuosta kasvaa...

Vierailija
8/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

geeliä??

Vierailija
9/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np-ultrassa olen käynyt, ja siellä kaikki oli hyvin.

Kokeilenpa siis painaa vähän enemmän ja laittaa lisää geeliä. En löytänyt edes omaa sykettäni, siksi arvelin, että tein jotain väärin.

ap

Vierailija
10/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko,ei aina kuulu neuvolassakaan :)

Ja tosiaan se on toooodella alhaalla,painaa pitää hieman ja keskittyä paljon,eli esikoinen pois siksi aikaa ;)

Ja mulla oli joskus isommillakin viikoilla vauva niin päin,että äänen kuulemiseen meni aikaa,siis tosi pitkään!

Vierailija
11/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ainakin löytyi sellainen nopea, tasainen viuh-viuh -ääni. Ja välillä mulskahduksia, potkiikohan se siellä?

Kiitokset neuvoista! Ääni löytyi nopeasti, kun painoin laitetta vähän ja laitoin geeliäkin reilummin kuin ekalla kerralla.

ap

Vierailija
12/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan viikolla 18. Menin erikseen ultraan ja lääkäri sanoi on kova menemään. Voin sanoa ettei poika ole siitä rauhottunut yhtään.

Kotidopperin tämä ns suu on tosi pieni ja vauva on tässä vaiheessa kovin pieni vrt vatsassa on tilaa tehdä kuperkeikkoja. Etsiessä voi mennä paljon aikaa kun et voi tietää missä kohtaa vauva juoksee.

Vierailija
13/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli aina aika vaikea löytää kotidopplerilla ja totesin että enemmän se sitten huolta aiheutti kuin mielenrauhaa. Joskus jopa mietin onko syke vauvan vai omani. Aika työlästä hommaa kyllä. Ja noilla viikoilla varsinkin.

Vierailija
14/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tuottaako liikaa ahdistusta. Päädyin ostamaan, kun neuvolaan on niin vaikea päästä.

Minusta tuo ei voinut mitenkään olla minun sykkeeni, kokeilin ohimolta ja tuo oli suunnilleen kaksi kertaa niin nopea.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan