Voiko aivan alkuraskauteen liittyä tosi kovat vatsakivut?
En siis vielä tiedä olenko raskaana vai en. Mutta vatsakivut on kovat ja päivittäiset. Onko tämä huono merkki, eli onko raskaustoivo turha..?
Kommentit (7)
Välillä niin kovia, että jouduin oikein pysähtymään, kun käveleminenkin teki kipiää...
Kohdunkasvukipuja vissiin...
Mulla oli viime raskauden alussa voimakasta vatsakipua ja hieman veristä vuotoakin. Kävin äitipolilla ja raskaushormoni oli korkealla ja ultrassa näkyi ihan jotain 6mm pitkä alkio. Vastasi viikkoja 6+2. Gyne sanoi, että kivut ovat alkion kiinnittymiskipuja, joillekin ne vaan tulee tosi voimakkaina. Mulla ne oli juurikin kuukautiskipua muistuttavaa, tosin voimakkaampaa. Terve lapsi ja normi raskaus kuitenkin.
Aivan järkyttävän kovat vatsakivut. Tyttöhän sieltä sitten tuli :)
tosi kovia kipuja, menkkamaisia ja säteilivät selkään. Noin viikon ajan (raskausviikot 6-7) ne olivat niin kipeitä, ettei missään ollut hyvä enkä voinut isua paikallani. Ne olivat vain kohdun kasvukipuja kun istukka alkaa muodostumaan. Raskaus oli ongelmaton ja lapsi terve.
ja vain yhtenä yönä joitain tunteja. mutta niin järkyttävää kipua että olin kippurassa vuoteessa enkä tiennyt miten päin olisi parempi. Ilman yhtään kokemusta keskenmenosta olin ihan varma että se on sitä. Plussatestin tein sitten pari päivää myöhemmin ja tyttö tuli sitten 35 viikkoa myöhemmin.
Ihan alkualkuraskaudesta oli kuukautismaisia kovia vatsakipuja, mutta vuotoa ei kuulunut.