Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RAha vai rakastelutaidot vai uskollisuus?

Vierailija
29.06.2011 |

Mikä merkkaa enemmän kumppanin kohdalla? Ja hoidoista ei nyt puhuta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 3kymppisillä fifty-fifty ja yli 3-kymppisillä raha

Vierailija
2/22 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rahakeskeinen, rakastelutaidot voi "oppia" mutta uskollista miestä voipi olla hankalampi löytää.

Vierailija
4/22 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten rakastelutaidot, ja viimeisenä raha.

Vierailija
5/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelutaidot ovat tärkeät, mutta niitä on hyvä opetella yhdessä. Raha on minulle merkityksetön niin kauan kun mies vastaa edes omista menoistaan, eli en joudu elättämään häntä.

Vierailija
6/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen sisältyy rakkaus ja huolehtiminen kaikilla osa-alueilla, myös seksissä. Eli rakastelutaidot opetellaan vähitellen kysellen ja kunnioittaen.

Rahaa sen verran, että pärjää.

Vierailija
7/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat pitää tietysti olla kunnossa, mutta kyllä mä tässä iässä laittaisin uuden kumppanin seksitaidot varakkuuden yläpuolelle. Itsellänikin on varallisuutta sen verran, ettei tarvitse ihan kädestä suuhun elää, joten en tarvitse elättäjää.

Mä en enää jaksa alkaa miestä opettamaan, kyllä hänen täytyy olla tunneälykäs ja taitava sängyssä.

Uskollisuus sanan siinä merkityksessä, ettei koskaan harrastaisi seksiä muiden kanssa, on mun mielestä sekin turhan tiukka ideologia. Kerran täällä vaan eletään. Kun tosiaan huolehditaan kumppanista ja yhteisistä asioista hyvin muuten, ei pikku syrjähyppy silloin tällöin maailmaa kaada.

Tässä kun kysyttiin vain näitä kolmea ominaisuutta, puhun nyt vain niistä. Toki vaadin mieheltä muitakin ominaisuuksia kuin seksitaidot, mutta näistä kolmesta se on tässä elämänvaiheessa se oleellisin.

n39

Vierailija
8/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täshän nämä elementit. Mitä hyötyä on jos rakastamani nainen hyppii vieraissa?. Silloin ainakin minun mielestä kaikki muu on merkityksetöntä. Parastahan tässä olisi se että lähdettäisiin eri suuntiin.M45.

Vierailija
9/22 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos inulla olisi kolme samanlaista miestä joista yksi olisi rikas, toinen hyvä sängyssä> oletus että olisi voimakas seksuaalinen kemia ja kolmas sitten uskollinen ja luotettava. Niin järki sanoo että ota se uskollinen, mmutta hieman elämää kokeneena uskoisin että se rikas olisi hyvä valinta pitkän päälle. Raha antaa vapauden. Mutta jos tälläiseen valintatilanteeseen joutuisin niin vaikea sanoa kenet valitsisin. Keho ja himo voi sekoittaa pakan.

Vierailija
10/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin raha ja rakastelutaidot ovat korkeintaan mukavia plussia, kumppanin valinnassa niillä ei ole mitään merkitystä.

Rahaa voi aina hankkia lisää ja rakastelutaitoja opetella - tosin tuhoon tuomittu yrityshän se on, jos taitoja täytyy jotenkin opetella se johtuu siitä että kemia puuttuu ja siihen ei auta mikään akrobatia tai temppujen opettelu. Kun kemia on kohdallaan,mitään taitoja ei tarvita.

uskollisuus on noista ainoa hyve.

n36

Vierailija
11/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteelliset tutkimukset (evoluutiotutkimus yms) osoittaa että tärkein asia naiselle puolison valinassa on aina ollut resurssit (eli käytännössä raha ja valta). Uskollisuus, turvallisuus ja muut ominaisuudet vasta sen jälkeen.

Kuten yleisessä tarvehierargiassakin, jos jotkin perustarpeet ovat jo tyydytettyjä, ne eivät tule esille. Hyvinvointivaltoissa naisilla on jo resurssit, turvallisuus ja jopa uskollisuus varmistettu. Silloin jää tilaa myös omille nautinnon tarpeille.

Jos tämä kysyttäisiin kehitysmaiden naisilta, ensimmäinen asia olisi varmasti raha.

Vierailija
12/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteelliset tutkimukset (evoluutiotutkimus yms) osoittaa että tärkein asia naiselle puolison valinassa on aina ollut resurssit (eli käytännössä raha ja valta). Uskollisuus, turvallisuus ja muut ominaisuudet vasta sen jälkeen. Kuten yleisessä tarvehierargiassakin, jos jotkin perustarpeet ovat jo tyydytettyjä, ne eivät tule esille. Hyvinvointivaltoissa naisilla on jo resurssit, turvallisuus ja jopa uskollisuus varmistettu. Silloin jää tilaa myös omille nautinnon tarpeille. Jos tämä kysyttäisiin kehitysmaiden naisilta, ensimmäinen asia olisi varmasti raha.

Kaikkea muuta saa omalla rahalla.

Vierailija
13/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitaidot ja kullin koko on hyvintoimeentulevan naisen vaatimuslistassa ykkösenä. Kaikkea muuta saa omalla rahalla.

Vierailija
14/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on rahaa, niin kaiken muun voi sietää.

(Seuraavana uskollisuus ja viimeisenä rakastelutaidot.)

Seksi on kirosana.

Vierailija
15/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on rahaa, niin kaiken muun voi sietää. (Seuraavana uskollisuus ja viimeisenä rakastelutaidot.) Seksi on kirosana.

Joillekin naisille seksi on tärkeämpää kuin toisille. Sitten on matalalibidoisia seksikielteisiä naisia, jotka voivat elää ilman tyydyttävää seksielämää, jos vain mies on rikas. itse en ole sellainen.

Vierailija
16/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on rahaa, niin kaiken muun voi sietää. (Seuraavana uskollisuus ja viimeisenä rakastelutaidot.) Seksi on kirosana.

kun seurustelin rikkaan pienikullisen huonot rakastelutaidot omaavan miehen kanssa. Kun vaihdoin isompikulliseen ja komeampaan, seksistä tuli yksi suosikkiharrastuksistani.

Vierailija
17/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa varakkaan nysäkullin kanssa. Seksielämäni olen hoitanut aivan muuta kautta ;)

Vierailija
18/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa varakkaan nysäkullin kanssa. Seksielämäni olen hoitanut aivan muuta kautta ;)

Mua oksettaa kaltaisesi paskiaiset. Toivottavasti jäät kiinni pettämisestä.

Vierailija
19/22 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus. Joku muukin sanoi, että rakastelutaitoja voi oppia ja raha ei mene edellisten edelle, vaikka sitäkin elämiseen tarvitaan. N30

Vierailija
20/22 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin rahaa voi hankkia. Saattaa jopa olla helpompaa kuin rakastelutaitojen oppiminen.

Itse opin aikoinaan uskottomuuden ja nyt se sujuu hyvin ilman tunnevaivoja.