Veeti, karvanpoistoaineen käyttäjiä paikalla?
Itse ostin sellasen vaaleanpunaisen tuubin.
Lähteekö sillä oikeesti helposti karvat pois. Haluaisin alapäästä karvat pois. Kirveleekö sen jälkeen.
Kuinka nopeesti kasvaa uudelleen?
Eli uskaltaako sitä levittää. Ärtyykö limakalvot.
En ole koskaan ennen sitä tehnyt..
Kommentit (12)
Minulla sellainen ja karvat alapäästä (kaikki otan) lähtee kun antaa vaikuttaa 10-12 minuuttia. Samassa pakkauksessa oli jälkihoitovoide mikä on myös hyvä.
ole tarkoitus limakalvoille laittaa mutta jos vahingossa menee;)
Levititkö käsin vai sillä sienellä?
kädellä vaan sais selvemmin oikeisiin paikkoihin.
Laitoitko jotakin rasvaa poiston jälkeen?
ap
Joskus laitan tummelia.
En aina, jos en muista. :)
2
Uskallanko nyt käyttää tuota alapäähän?
vai ostanko tuon bikini-veetin?
http://www.veet.fi/veet-in-shower-hair-removal-cream.php
ole tarkoitus limakalvoille laittaa mutta jos vahingossa menee;) Levititkö käsin vai sillä sienellä? kädellä vaan sais selvemmin oikeisiin paikkoihin. Laitoitko jotakin rasvaa poiston jälkeen? ap
Minullakin pysyy posliinina Veetillä. Ongelmana oli aluksi nämä reilun suuret häpyhuulet jotka tunkee isompien välistä näkyville. Niihin ei passaa ainettaa laittaa tai polttelee.
Joten suojaan ennen käsittelyä klitoriksesta alaspäin Bephanthen voiteella, siis sivelen ne arat kohdat peittoon. Sen jälkeen kertakäyttökäsine kädessä levitän Veetin koko alueelle. Yhdet löylyt saunassa (10min) ja sitten karkealla sienellä vedän karvan jämät pois. Sileänä kestää viikon.
Veet Dermo Respect voide ja toimii melko hyvin. Levitän koko alapäänalueelle pepun puolelle myös. Kahden viikon välein käsittely riittää kun olen niin vähäkarvainen. Olen laittanu nyt raskauden aikanakin kun en tykkää sheivata.
täytyy koittaa ensin vaikka säärille tmv..
ap
Minä olen ottanut sillä surutta alapäänkin karvat ja limakalvoille on varmasti joutunut, mutta iho ei ole ärtynyt. Mutta kun se perkele ei tahdo ottaa kaikkea vaikka kuinka kauan antaisi vaikuttaa!
Minä aion ruveta epiloimaan alapään tai sitten käyttämään vahaa.
Parhaimman tuloksen olen saanut miehen Mach3-terällä.
Niin hyvin ne lähtee ja sulavat sieltä ihon sisältäkin kun ei sänkeä tule.
..karvat, ne kasvavat entistä tuuheammiksi. USA:sta oli kuva, jos veen karvat ylettyivät polviin asti. Eli aja pois!
..karvat, ne kasvavat entistä tuuheammiksi. USA:sta oli kuva, jos veen karvat ylettyivät polviin asti. Eli aja pois!
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/blitzblank-bkarvanpoistovoideb-125-…
ja ei kasva karvat tuuheammin..
Lähtee sillä oikeesti.
Mulla ei eka kerralla kirvelly. Toisella kerralla hieman poltteli. Sitten ei ole ollut tietääkseenkään.
Limakalvoille en laitakaan, kun ei siellä kasva karvoja mulla.