Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munajohdinten aukiolotutkimus, onko kamala toimenpide?

Vierailija
18.05.2011 |

Minkä kipulääkityksen sait?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tehty sitä Suomessa ja täällä lääkärin mukaan se on vanhempi tapa tutkia aukiolo, suomessa tapaa ei juuri siis enää käytetä. Oliskohan mikään muu mun elämässä sattunu niin paljon??? Voi v#### et oli tuskaa

Vierailija
2/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään, pääset samana päivänä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipulääkkeen saa.

Vierailija
4/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskettiin ottaa kotona joku normaali särkylääke. Ei tuntunut mulla kauheen pahalta. Yks kyynel tais tulla, kun oli ikävää se paineentunne, mutta kyllä sen kesti. En sitten tiedä tuntuuko pahemmalta jos putket on tukossa tms. Mulla oli onneks auki.

Vierailija
5/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen otin 400 mg buranan. Välineet sisällä eivät tuntuneet juuri papa-koetta kummemmalta. Nesteen ruiskuttaminen tuntui pienenä paineena, mutta ei todella sattunut yhtään. Ei edes tuntunut pahalta. Mulla "tuubit" oli auki. Olen myös kuullut, että saattaa sattua, jos ne on tukossa...

Vierailija
6/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuntunut juuri miltään. Tuubit tosin oli auki. Normaalin särkylääkkeen otin etukäteen.

Vierailija
7/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen meinas polvet pettää,olo oli ku synnytyspediltä noustessa,makaroonijalat =)ei paha!jotain tunti siinä meni!ja nyt tyttö 1v 2kk =) =) =)

Vierailija
8/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin johtimet oli auki, mutta toimenpide oli kivuton. En tarvinnut kipulääkkeitä.

Vierailija
9/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 10 minuuttia, mutta sen jälkeen vielä pötköttelin hetken ja juteltiin hoidoista ym. Oiskohan kaikkineen menny 45 min.

Vierailija
10/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vihlaisi kerran aika lujasti, mutta muuten ei mitään ihmeellistä. Taisin ottaa 1g parasetamolia ja 800mg Buranaa ennen menoa.

Olo jälkikäteen oli tavallinen.

Vierailija
11/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopulta meni keittistä sinnekin, kun tarpeeksi pumpattiin. Viikko toimenpiteen jälkeen olin raskaana!

Gyne sanoi, että joutui niin paljon laittamaan, että varmaan meni vatsaonteloonkin ja voi tulla huono olo. Ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi