Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vastaatte puhelimeen, jos ei kuitenkaan ole aikaa?

Vierailija
29.06.2011 |

Olen puhelinmyyjä ja monet sanovat heti alussa että sori on vähän huono paikka eikä nyt ehdi. Miksi sitten kuitenkin näki sen vaivan, että vastasi puhelimeen? jos on hankala ja kiireinen tilanne niin voi ihan hyvin jättää vastaamatta ja soittaa myöhemmin takaisin. ja puhelinmyyjillekin voi sanoa että kiitos mutta en tilaa mitään lyömättä heti luuria korvaan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tietää oudosta numerosta, jos asia koskee vaikka lastani (on joutunut johonkin hätätilanteeseen ja minulle vieras ihminen soittaa tms.).

Sitä minäkään en ymmärrä, jos joku tuttu joka siis näkee että minä soitan, vastaa ja sanoo olevansa palaverissa, ristiäisissä tai muussa tilanteessa. Silloin voisi jättää vastaamatta.

Puhelinmyyjille sanon aina että kiitos, en osata mitään. Nyt olen hankkinut markkinointikiellonkin, joten jättävät aika mukavasti rauhaan.

Vierailija
2/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on outo numero. En voi tietää, onko tosiaan vaikka lasteni elämää koskevaa asiaa. Ja töissäkin tulee paljon puheluita tuntemattomista numeroista ja asia voi koskea vaikka sitä asiakasta, jonka asiaa parhaillaan hoidan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitäkin häiriköitä on! soitetaan niin monta kertaa peräkkäin että varmasti vastataan. mitään noin alhaista työtä en tiedä kuin toisten häirköiminen ja huijaaminen.

Vierailija
4/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla joku tärkeämpikin puhelu!

Vierailija
5/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuu siitä että lyö luurin korvaan?

Ei hyvä päivää ja HAH-HAH-HAH

How To Respond To A Telemarketer - The Seinfeld Way

Vierailija
6/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-soittaja voi olla lääkäri tms. (vaikka vanhemmille sattunut jotain)

-tuttu jolla uusi puhelinnumero (voisin sanoa et huono aika, soittelen kun ehdin)

Jotkut puhelinmyyjät muuten ovat saatanallisen itsepäisiä! Tässä vähän aikaa sitten soitti yksi, aloitti höpisemällä nopeasti jotain joka päättyi tyyliin "eli laitetaan siis tulemaan tämä paketti", sanoin että ei kiitos en nyt tilaa mitään. Tyyppi ei uskonut vaan sanoi että voi maksa myöhemmin, laittaa tilauksen alkamaan myöhemmin tms., johon vastasin että en silti tilaa, kun olen muuttamassa ulkomaille kuukauden päästä (ja ei ole tekosyy, vaan ihan tosi). No ei vieläkään uskonut, vaan sanoi että voidaan laittaa alkamaan sitten kun tulen takaisin. Puhelu loppui vasta kun sanoin että olen muuttamassa USEAKSI VUODEKSI pois Suomesta, en tilaa nyt mitään, hei hei.

Ja sitten ihmetellään miksi puhelinmyyjät ärsyttävät ihmisiä!

Vierailija
7/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuu siitä että lyö luurin korvaan?

Ei hyvä päivää ja HAH-HAH-HAH

How To Respond To A Telemarketer - The Seinfeld Way

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N3aCL8PIOuM" alt="http://www.youtube.com/watch?v=N3aCL8PIOuM">http://www.youtube.com/watch?v=N3aCL8PIOuM</a&gt;

Vierailija
8/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen ihan asiasta. On se kuitenkin vähän siitä kiinni kuka soittaa ja miksi. Vastaan jos voin olettaa soiton tulevan esim lasteni hoitopaikasta tai muualta yhtä tärkeästä mutta puhelinmyyntiä en luokittele tärkeisiin...

Vierailija
9/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupatteluun ei ole aikaa, ei ole aikaa muuhunkaan. Kuten tässä on monta kertaa sanottu, toiset puhelut ovat tärkeitä ja toiset eivät. Etukäteen ei voi tietää, soittaako siellä puhelinmyyjä tai vaikkapa asiakas. Voi kunpa puhelinmyyjien numeroihin saisikin sellaisen automaattisen Puhelinmyyjä soittaa -tekstin mukaan.

Vierailija
10/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi työaikana oiken olla vastaamatta työpuhelimeen.

Vierailija
11/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ihan oikeasti miksi vastaan vieraaseen numeroon vaikka olisikin hivenen kiire, liian kiire puhua puhelinmyyjän kanssa? Ehkäpä siksi, että soitto voi tulla sairaalasta, poliisilta, joltakin sukulaiselta jolla on hätä, ihan keneltä vain tärkeältä ihmiseltä! Se, että en ehdi huutaa puhelimeen kymmentä kertaa ei kiitos, ei tarkoita ettei minulla olisi aikaa puhua lääkärin kanssa jos vaikka lapseööeni on tapahtuntu jotakin. Vittu miten ääliömäinen kysymys!

Vierailija
12/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin numeroihin ikinä. Rasittavaa vain, että te myyjät silti jaksatte yrittää vaikka tuhat kertaa peräkkäin... juu ja on estot hankittu, mutta ei mitään vaikutusta.

Vierailija
13/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin numeroihin ikinä. Rasittavaa vain, että te myyjät silti jaksatte yrittää vaikka tuhat kertaa peräkkäin... juu ja on estot hankittu, mutta ei mitään vaikutusta.

että hätäpuhelin soittaa tuntemattomasta numerosta? (Ja kuulemma myös ambulanssista hoitajan soittamat puhelut tulevat tuntemattomasta numerosta.)

Ja kyllä, vastaan kaikkiin puheluihin, koska tosiaan voi olla niin, että puhelu koskee sairasta äitiäni/lastani.

Vierailija
14/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hätäpuhelin soittaa tuntemattomasta numerosta? (Ja kuulemma myös ambulanssista hoitajan soittamat puhelut tulevat tuntemattomasta numerosta.)

Ja kyllä, vastaan kaikkiin puheluihin, koska tosiaan voi olla niin, että puhelu koskee sairasta äitiäni/lastani.

Vierailija
15/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ainakin soittaa 017-alkuisesta numerosta.

Vierailija
16/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinmyyjä ja monet sanovat heti alussa että sori on vähän huono paikka eikä nyt ehdi. Miksi sitten kuitenkin näki sen vaivan, että vastasi puhelimeen?

Kuten monet edellä kertoivat puheluita on enemmän ja vähemmän tärkeitä. Ennen vastaamista ei voi tietää mitä puhelu koskee. Itse vastaan yleensä aina jos pystyn mutta sanon tutuillekin välillä että jutellaan enemmän paremmalla ajalla.

Ja puhelinmyyjillekin voi sanoa että kiitos mutta en tilaa mitään lyömättä heti luuria korvaan

Kunhan sitten myös uskoisitte. Sanon aina nätisti kerran ja toisenkin mutta kolmannen kerran sanottuani lyön luurin korvaan sen "kiitos, hei":n jälkeen.

Vierailija
17/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinmyyjä ja monet sanovat heti alussa että sori on vähän huono paikka eikä nyt ehdi. Miksi sitten kuitenkin näki sen vaivan, että vastasi puhelimeen? jos on hankala ja kiireinen tilanne niin voi ihan hyvin jättää vastaamatta ja soittaa myöhemmin takaisin. ja puhelinmyyjillekin voi sanoa että kiitos mutta en tilaa mitään lyömättä heti luuria korvaan

Lupaatko ap uskoa ensi kerralla heti, kun kohteliaasti sanon kiitos ei? Tai ettet vaivaa, kun satun juuri olemaan töissä, eikä aikaa riitä sinulle edes sitä paria minuuttia?

Tuo Seinfeld-pätkä oli ihan paras, Kiitos siitä!=) Taidan ottaa käyttöön!

Vierailija
18/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puhelinmyyjät eivät lukeudu heihin. En lyö luuria korvaan mutta joskus joutuu olemaan aika tyly kun harvalle puhelinmyyjälle se ytimekäs "Ei kiitos" ei tunnu riittävän..

Kerrassaan kirottua koko puhelinmarkkinointi.

Ja niin, mulla ei ainakaan IKINÄ ole moiseen aikaa. Sillä periaatteella sitten pitäis hävittää koko luuri.

Vierailija
19/19 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee joku kiireinen asia ja mulle voidaan soittaa. Nämä ovat tuntemattomia numeroita.

Kerran siskoni oli joutunut onnettomuuteen. Soitti tuntemattomasta numerosta päivystyksestä ja MINÄ EN VASTANNUT! Virhe, jota todellakin kadun. Apuani ja läsnäoloani olisi tuolloin tarvittu.

Nyt kun on vielä on lapsia, niin todellakin vastaan puheluihin ja asiasta riippuu, onko minulla aikaa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän