Onko teistä 200e laukusta paljon?
Työkaverit ihmettelivät kuinka raaskin maksaa laukusta noin paljon..mielestäni tuo ei edes ole iso summa jos ajattelee paljonko Esim. Mulberry maksaa...;)
Kommentit (25)
Jos siihen on varaa ja sellaisen haluaa. Mitä sillä on väliä, mitä muut ajattelee? Kallein käsilaukkuni on maksanut lähes 500 euroa (Furla).
..mä olenkin laukkufriikki, kaikki ei sitä välttämättä ymmärrä;) Ihan vaan kyselin huvikseni, paljonko raaskitte maksaa laukuista;)
ap
Mulla on kolme laukkua, 6 vuotta sitten lahjaksi saatu DKNY:n laukku joka maksoi varmaan 200-300 e. Toinen on 3 vuotta sitten lahjaksi saatu Armanin laukku joka maksoi about 350 euroa ja kolmas itse ostamani Michael Korsin laukku joka maksoi 450 euroa.
Tiedän että nämä kolme laukkua tulevat olemaan mulla loppuelämäni ja jokainen on edelleen ahkeran käytön jälkeen kuin uusia. Enempää laukkuja en tarvitse enkä aiokaan hankkia pitkään aikaan.
Mulla on kolme laukkua, 6 vuotta sitten lahjaksi saatu DKNY:n laukku joka maksoi varmaan 200-300 e. Toinen on 3 vuotta sitten lahjaksi saatu Armanin laukku joka maksoi about 350 euroa ja kolmas itse ostamani Michael Korsin laukku joka maksoi 450 euroa.
Tiedän että nämä kolme laukkua tulevat olemaan mulla loppuelämäni ja jokainen on edelleen ahkeran käytön jälkeen kuin uusia. Enempää laukkuja en tarvitse enkä aiokaan hankkia pitkään aikaan.
Mieluummin muutamna hyvä (laadukas) kuin monta huonoa halpislaukkua.
ap
Mulla on muutaman kympin kangaslaukku, nahkalaukkua olen etsinyt kirpparilta.
Mä maksan laukusta korkeintaan 30€. Ei tulisi mieleenkään maksaa sen enempää. En edes erota kalliita laukkuja halvoista, joten minulla ei ole mitään syytä maksaa niistä törkyhintoja. Minulla on vain yksi laukku kerrallaan, ja käytän sitä niin kauan kuin se kestää. Sitten vasta ostan uuden.
Täytyy olla todella paljon ylimääräistä rahaa, jos laukkuun laittaa yli 100€. Voisit vaikka lahjoittaa jollekulle.
En ikinä osta yli 50€ laukkua, useimmiten maksan niistä 20-30€. En halua maksaa merkistä.
vielä sanomani, että ei se ole automaattisesti niin, että jos ostaa halpoja laukkuja, niitä olisi monta. Mä käytän pääsääntöisesti tuota yhtä laukkua jatkuvasti, ei mulla ole kovin montaa laukkua.
Silti maksan sen verran helposti itsekin.
että haluan laukun sopivan asuun, enkä tähän mennesäs ole löytänyt laukkua joka menisi kaikkien asukokonaisuuksien kanssa. + se että joskus mukana on vaan vähän tavaraa, joskus tosi paljon enkä tykkää raahata jotain jättilaukkua tyhjänä mukana tai vastaavasti yrittää ängetä kaikkea johonkin pieneen ja kulkea sitten erinäisten nyssäköitten kanssa jos kaikki ei mahdu.
Ja mitä ylimääräiseen rahaan tulee, niin itse en ole mikään suurituloinen, mutta säästämällä olen ostanut just jotain parin sadan laukkuja pikku hiljaa. Ja käytettynä saa paljon halvemmalla kuin uutena.
Mä maksan laukusta korkeintaan 30€. Ei tulisi mieleenkään maksaa sen enempää. En edes erota kalliita laukkuja halvoista, joten minulla ei ole mitään syytä maksaa niistä törkyhintoja. Minulla on vain yksi laukku kerrallaan, ja käytän sitä niin kauan kuin se kestää. Sitten vasta ostan uuden.
Täytyy olla todella paljon ylimääräistä rahaa, jos laukkuun laittaa yli 100€. Voisit vaikka lahjoittaa jollekulle.
ne kalliit laukut ova aika rumia ja tyylittömiä, joten siinä mielessä ainakin.
Työkaverit ihmettelivät kuinka raaskin maksaa laukusta noin paljon..mielestäni tuo ei edes ole iso summa jos ajattelee paljonko Esim. Mulberry maksaa...;)
mistä ne sun työkaverit tietää, kuinka paljon maksoit laukusta? Ilmaisitko asian niin, että "Mitäs tykkätte mun uudesta laukusta? Maksoi vaan 200 euroo!"
Ei se 200 euroa sitten niin paljon ole, jos kerran idea on, että ostetaan joku "kallis" laukku, jonka hintaa voi sitten esitellä ja huomauttaa sivulauseessa, että "tää on viel aika halpa mun kaikkiin muihin laukkuihin verrattuna".
koska se on niin ihana, pakko saada.
Tosin kunnon matkalaukusta olen valmis maksaman enemmänkin.
ellei olisi siihen oikeasti varaa. Pidän kyllä laukuista,mutta haalin mieluummin kirppiksiltä vanhempia "laatulaukkuja". Esimerkkinä viimeisin Espritin isohko nahkalaukku (aivan kuin uusi)=9e...
Voisin itsekin ostaa sen hintaisen laukun. Mieluummin muutama hyvä kuin kasa huonoja.
No, mä en ole laukkufriikki vaan kannan tavaroitani kirpparilta ostetussa (n 6v sitten)olkalaukussa, joka maksoi n 10€. Niin että mun näkökulmasta 200€ on todellakin kallis.
niin 200 on aika keskihintainen. Toki se voi monesta silti olla kallis, ja joistakin taas halpa...
No, mä en ole laukkufriikki vaan kannan tavaroitani kirpparilta ostetussa (n 6v sitten)olkalaukussa, joka maksoi n 10€. Niin että mun näkökulmasta 200€ on todellakin kallis.
Jos siihen on varaa ja sellaisen haluaa. Mitä sillä on väliä, mitä muut ajattelee? Kallein käsilaukkuni on maksanut lähes 500 euroa (Furla).