Onko teistä 200e laukusta paljon?
Työkaverit ihmettelivät kuinka raaskin maksaa laukusta noin paljon..mielestäni tuo ei edes ole iso summa jos ajattelee paljonko Esim. Mulberry maksaa...;)
Kommentit (25)
Laatua saa halvemmallakin, kyllä sen tietää nekin joita on huijattu (mainonta ja toisten samanlaisten puheet) ostamaan kallista pönkittämään itsetuntoa.
itsellä pari hintavampaa (150-200 e) nahkalaukkua. Merkkejä ei kyllä kukaan tunne, ovat jotain italialaisia tuntemattomampia että se siitä egon pönkityksestä merkeillä. Todella kestäviä ja minusta kauniita (ei mitään bling blingiä muttei myöskään mummoilua). Näitä ennen käytiin pitkään halvempia "yhtä hyviä" laukkuja jotka kuitenkin hajosivat tai muuten kulahtivat huomattavasti nopeammin, nämä eivät ole menneet miksikään edes monen vuoden aikana.
Laatua saa halvemmallakin, kyllä sen tietää nekin joita on huijattu (mainonta ja toisten samanlaisten puheet) ostamaan kallista pönkittämään itsetuntoa.
ne kalliit laukut ova aika rumia ja tyylittömiä, joten siinä mielessä ainakin.[
Vrt. Kinder-yllätysmunasta saatu hieno sormus.....mutta rumia ovat tietysti myös kalliita laukkuja imitoivat halpikset. En itse pidä mistään nahkalaukuista muutenkaan, minusta ne ovat rumia. Noissa on yleensä aika neutraali tyyli, jonka kai ajatellaan sopivan "kenelle vaan", ja sellainen ei mielytä ainakaan minua.
ne kalliit laukut ova aika rumia ja tyylittömiä, joten siinä mielessä ainakin.
Vrt. Kinder-yllätysmunasta saatu hieno sormus.....
mutta rumia ovat tietysti myös kalliita laukkuja imitoivat halpikset. En itse pidä mistään nahkalaukuista muutenkaan, minusta ne ovat rumia. Noissa on yleensä aika neutraali tyyli, jonka kai ajatellaan sopivan "kenelle vaan", ja sellainen ei mielytä ainakaan minua.