raaskinko leikata pitkät hiukseni lyhyeksi?
nyt on ehkä n. lapaluihin
polkkatukkaa olen miettinyt, mutta mistä tietää sopiiko se. on mulla useesti ollutkin lyhyempi, että sinänsä ei uusi juttu.. mutta pitäskö kuitenki jättää olkapäille vai tuleekohan sitä sitten pidettyä vaan ponnarilla..äääh.
Kommentit (4)
Ei sen tarvitse olla tasapitkä potta, AV:lla nyt ei tajuta että muitakin vaihtoehtoja on. Mene hyvälle kampaajalle niin varmasti hän osaa ehdottaa sulle sopivaa mallia.
edellisen kanssa.. Mun mielestä olkapäämittainen on just se mikä ei oikein ole minkään mittainen. Harva pitää auki ollenkaan, ja jos pitää aina kiinni niin sillä ei ole juurikaan merkitystä minkä mittainen on. :) Hyvälle kampaajalle vaan, niin eiköhän siitä hyvä tule. Muista vaan varata vähän normaalia pidempi aika ettei tule kampaajalle kiire. :)
sellanen lapaluiden päälle ylettyvä tasapitkä tukka. Aina kiinni. Aattelin kanssa leikata sellasen pirteen polkan, mutta jotenkin en millään raskis kun oon kerrankin saanut kasvatettua. Ennen lapsia tukka ihan mureni kun alko olla olkapäiden tasalla, mutta lasten jälkeen vahvistu niin että näyttää ihan hyvältä pitkänä.
Eli riippuu vähän sun tukasta muuten. Kiiltävä ja sileä polkka on ihana, mutta sellanen hapsunen ei.
on tylsistä tylsin. Olkapäille ulottuva paljon parempi.