Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nainen hyväksyy että mies

Vierailija
29.06.2011 |

hääpäivänä tsättää jonkun naisen kanssa facebookissa (ei ole tavannut koskaan livenä, tullut kaveriksi kaverin kautta). Ja kuka nainen hyväksyy että mies ei malta grillata hääpäiväksi herkkuja kuten oli puhuttu, vaan tekeytyy vatsavaivaiseksi, jotta voi päivystää tietokoneella milloin tämä nainen tulee facebookiin, jotta voisi taas tsätätä. Ja häntä odotellessa facebookiin katselee tämän profiili- ja muita kuvia. Kaikki siis hääpäivänä.

Minä en todellakaan tätä niele. Sopivaa kostoa/rangaistusta mietiskelen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei hotsita grillata, vaan haluaa viettää päivää lööbaten ja facebookissa roikkuen. On saanut siellä juuri uuden kaverin (joka muuten on ihan normaalia), ja vaihtaa sen kanssa nopeat kuulumiset ja kurkkaa sitten sen profiilia koska niin vaan tehdään silloin kun on saatu uusi kaveri.

Etköhän ihan pikkuisen ylireagoi...

Eikö sentään hääpäivänä pitäisi hoitaa sitä parisuhdetta?

Vierailija
2/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ainakaan omaksi miehekseni. Keskenkasvuisten touhua tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioero vetämään.

Vierailija
4/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen mies tekeytyy sairaaksi jotta voi roikkua tietokoneella. Enkä hyväksyisi lupauksen pettämistä tuolla verukkeella.

Vierailija
5/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä tekisin keskenkasvuisella mulkulla?

Kyllä aikuinen nainen tarvitsee elämäänsä täysikasvuisen mulkun!

päivän nauruista! :D Tää oli hyvä

Vierailija
6/14 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies.

Vierailija
7/14 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika sen valia onko sovittu grillaamista tai muuta, ylipaansa se etta tsattailisi jonkun naisen kanssa saisi mut jo raivoihini.

Noh, realistisesti ajateltuna ottaisin vastaavasti omia vapauksia korkojen kera,jos suhde on silla mallilla etta tulee edes tuommoinen mieleen niin mikaan uskollisuus ei enaa kylla kuulu pelisaantoihin. Suhde voi toki silti jatkua, molemmat vain pitaa omaa hauskaa siina sivussa.

Vierailija
8/14 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä jotenkin omituinen kun en käsitä tätä: mistä merkillisestä syystä pitäisi mennä naimisiin sellaisen miehen kanssa, jolle miettii kostoa/rangaistusta jo hääpäivänä?

Oliko se yllätys, että mies on ja pysyy tuollaisena.

Vierailija
9/14 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä jotenkin omituinen kun en käsitä tätä: mistä merkillisestä syystä pitäisi mennä naimisiin sellaisen miehen kanssa, jolle miettii kostoa/rangaistusta jo hääpäivänä? Oliko se yllätys, että mies on ja pysyy tuollaisena.

Hääpäivänä vietetään vihkimisen vuosipäivää.

Vierailija
10/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei hotsita grillata, vaan haluaa viettää päivää lööbaten ja facebookissa roikkuen. On saanut siellä juuri uuden kaverin (joka muuten on ihan normaalia), ja vaihtaa sen kanssa nopeat kuulumiset ja kurkkaa sitten sen profiilia koska niin vaan tehdään silloin kun on saatu uusi kaveri.

Etköhän ihan pikkuisen ylireagoi...

Vierailija
11/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioero vetämään.

Vierailija
12/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olemaan facebookin kanssa jotain samansuuntaista sanoisinko ongelmaa. Mies roikkuu siellä välillä yökaudet ja olen huomannut hänen viestittelevän eri naisten kanssa. Kehuu naisten kuvia, minä en saa kehuja koskaan. Meni aika kauan ennekuin hyväksyi minut kaveriksi, mutta ei ole hyväksyny että olisin parisuhteessa juuri hänen kanssaan vaikka on ilmottanut äitinsä, isänsä, siskot/veljet ja serkutkin sinne sukulaisiksi. No mutta meillä asiat kotonakaan ei suju. Ja sitten sun kysymykseen, mä en henkilökohtaisesti hyväksyisi.

Vierailija
13/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäisin tommosen miehen pellolle. mitä mä tekisin keskenkasvuisella mulkulla?

Vierailija
14/14 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä tekisin keskenkasvuisella mulkulla?

Kyllä aikuinen nainen tarvitsee elämäänsä täysikasvuisen mulkun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme