Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneen vaihto JFK:lla Suomeen tullessa

Vierailija
29.06.2011 |

Saavun Clevelandista New Yorkiin JFK:n lentokentalle kello 13:55 terminaaliin kahdeksan ja lento lahtee samaisesta terminaalista Helsinkiin klo 17:40. Kyseessa on perjantai-iltapaiva. Riittaakohan aika miten? Mulla on lennot eri lipulla, joten luultavasti pitaa hakea laukut baggage claimista ja jonottaa uudelleen check-inniin vai miten on, nain kuitenkin olen ymmartanyt. Etta laukut eivat mene suoraan Clevelandista Helsinkiin? Huolestuttaa vain riittaako aika..

Ensimmainen kerta kun USA:ssa ja ensiviikolla olisi lahto kotiinpain

Kommentit (1)

1/1 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Finnmatkoilla ei Yhdysvaltoihin ole valitettavasti matkoja ollenkaan, mutta olin itse lomalla New Yorkissa muutama viikko sitten.

Se, että tarvitseeko sinun tehdä uutta lähtöselvitystä JFK:lla riippuu siitä ovatko lentoyhtiösi samassa allianssissa ja voiko lähtöselvitysvirkailija tehdä lähtöselvityksen sinulle Clevelandista Helsinkiin asti. En valitettavasti siitä osaa sanoa tarkemmin muuta, koska meillä Finnmatkoilla ei ole reittilentoja myynnissä.

JFK Kentälle suositellaan tulemaan 3 tuntia ennen koneen lähtöä. Itse olin paikalla 3h ennen ja aika riitti juuri sopivasti, eniten aikaa meni turvatarkastukseen.

Ystävällisin terveisin,

Finnmatkat Asiakaspalvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä