Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten E-pillereillä siirretään kuukautisia?!? Tarvisin APUA! :) (ov)

Vierailija
31.10.2005 |

En ole koskaan kokeillut ja nyt ois vähän " pakko" ... säilyykö se ehkäisyteho vaikka ei pidäkään sitä 7 päivän taukoa? Onko ylimääräisiä vuotoja? Ja kuinkas ne menkat sitten tulee kun pitää sen 7 päivän tauon. Sori olen ihan tyhmä, ku ei oo ikinä tarvinnu kokeilla tuota. Kertokaa omakohtaisia kokemuksiakin! :)

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetat ne kun kuukautiset voi tulla, tai syöt sen toisenkin levyn loppuun. Sitten 7 päivän tauko (jolloin kuukautiset pitäisi tulla) ja taas uusi levy sen jälkeen.

Itse ainakin aikoinaan noin siirsin.

Vierailija
2/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kokonaan sitä toista levyä. Tästä on tosin aikaa jo jokunen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut siinä " siirtoaikana" mitään ylimääräisiä tiputtelu vuotoja tms.?

t.ap :)

Vierailija
4/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirsin ulkomaan matkan takia ja ei ollut mitään tiputtelua tai muita oireita.

Vierailija
5/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin seuraavasta levystä n. puolet ja kuukautiset alkoi normaalisti sitten sen 7 päivän taon aikana.

-4-

Vierailija
6/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minuakin mietityttää se ehkäisytehon säilyvyys?!?

t.ap

Vierailija
7/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sit kokeilemaan... ollaan nimittäin menossa miehen kanssa 5vuotis häätmatkalle ja menkat sattuis just siihen aikaan. (murphynlaki ;)) Täytyy toivoa ettei mitään ylim.vuotoja tulisi! :)

t.ap

Vierailija
8/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuoto tulee sitten kun lopetat. Itse asiassa voisyödä vaikka 3kk putkeen jos on jostain syystä tarve. Nykyisissä pillereissä on niin matalat hormonipitoisuudet ettei ole mitään haittaa ja ehkäisyteho säilyy aivan samana, se ei ole kiinni siitä tauosta.

t. farmaseutti

Vierailija
9/9 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisissä pillereissä on niin matalat hormonipitoisuudet ettei ole mitään haittaa ja ehkäisyteho säilyy aivan samana, se ei ole kiinni siitä tauosta.

t. farmaseutti

Ehkäisytehoa kerkesin jo pohtimaankin! :)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän