Jes, lopulta aika avohoitoon, pääsee vittuilemaan hoitajalle.
Omaa motivaatiota käydä avohoidossa ei ole, ainoastaan pakko käydä että saa lojua kotona kuntoutustuella.
Olen odottanut avohoitoaikaa puoli vuotta ja tänään tuli aika postissa.
Aion piinata hoitsua olemalla mahdollisimman töykeä ja tyly ja perumalla aikoja viime tipassa.
Lisäksi vaihdan hoitsua muutaman kuukauden päästä, vetoamalla siihen ettei synkkaa eikä ole kemiaa.
Saan taas nauttia vastikkeettomasta kuntoutustuesta aikaa odotellessa.
Kommentit (58)
Niin ja et sä mun aikaa tuhlaa. Mulle maksetaan siitä, että istun siellä :)
luoksesi myöhässä ja lähettelen tekstareita tai tyhjennän sun työajallasi puhelimeni muistia.
Ja sossu antaa vielä bussiliputkin, niin ei mene omaa rahaakaan.
Ja jos ei anna, voin jäädä pois silläkin perusteella ettei ole kyytiä tai bussirahaa.
Tai ehkä mä pistän sut töihin ja kyselen sulta kaikkea tai kehitän ongelman vaikka siitä kuka sattui "katsomaan pahasti" bussimatkan aikana.
Kaikkea vois kokeilla, kun kerran avohoitoon pääsee.
nyt masennuspisteet vain 28.
Pääasia vain että pysyvä eläke läpsähtää tilille jatkossakin joka kuukauden alkupäivinä.
luoksesi myöhässä ja lähettelen tekstareita tai tyhjennän sun työajallasi puhelimeni muistia.
Ja sossu antaa vielä bussiliputkin, niin ei mene omaa rahaakaan.
Ja jos ei anna, voin jäädä pois silläkin perusteella ettei ole kyytiä tai bussirahaa.
Tai ehkä mä pistän sut töihin ja kyselen sulta kaikkea tai kehitän ongelman vaikka siitä kuka sattui "katsomaan pahasti" bussimatkan aikana.
Kaikkea vois kokeilla, kun kerran avohoitoon pääsee.
Kokeile ihmeessä, ei sekään hoitajaa haittaa :)
T. hoitsu
tuollaisten hullujen elämisen. Tulee sellainen tärkeä olo, kun saa auttaa vähän jälkeenjääneitä ja mieleltää sairaita elämisessä.
olemassaolollaan. Mulla on kuulemma anhedonia, niin minua ei saa hyvälle tuulelle mikään.
millä olla koko mt-toimiston ärsyttävin asiakas?
Hei kävikö polliiisit sua morottamassa?
huolimatta näkynyt. Ei näkynyt päivälläkään, kun kävin perhemarketin parkkipaikalla autoilua harjoittelemassa.
millä olla koko mt-toimiston ärsyttävin asiakas?
Siellä käy kuule porukkaa niin laidasta laitaan, että tuskin tuota tavoitetta saavutat ikinä.
Et sä niin erikoinen ole :)
pistää loppuelämä ihan läskiksi, ei ole mitään menetettävää. Voin käyttäytyä tasan miten haluan, mulla on diagnoosi F60.31 ja F32.1
siihen seuraavaan hoitsuun ja taas seuraavaan ja sitä rataa...pääasia, että hoito menee vituiksi.
lopeta toi sun hoitajan nimen levittely, kiitos. Haluaisitko että sun nimeä levitellään täällä?
Eläke irtosi kahdella lääkärikäynnillä.
siihen seuraavaan hoitsuun ja taas seuraavaan ja sitä rataa...pääasia, että hoito menee vituiksi.
Veikkaan, että ei sua mikään hoito auttaisikaan...
No ei taatusti ole julkisuuden henkilö. Haluaisitko sinä olla, oikealla nimelläsi?
kai se paremman puutteessa menee. Jos on sama Merja mitä naamakirjassa.
laita "noh" ja hirveet hymiöt loppuun, onko sulla kestohymy jääny rumaan naamaasi kiinni?
On sitä itsekin istuttu hiljaa jos kerran asiakas ei halua puhua. Mikäs siinä, sopii sekin :)