Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, lopulta aika avohoitoon, pääsee vittuilemaan hoitajalle.

Vierailija
28.06.2011 |

Omaa motivaatiota käydä avohoidossa ei ole, ainoastaan pakko käydä että saa lojua kotona kuntoutustuella.

Olen odottanut avohoitoaikaa puoli vuotta ja tänään tuli aika postissa.

Aion piinata hoitsua olemalla mahdollisimman töykeä ja tyly ja perumalla aikoja viime tipassa.

Lisäksi vaihdan hoitsua muutaman kuukauden päästä, vetoamalla siihen ettei synkkaa eikä ole kemiaa.

Saan taas nauttia vastikkeettomasta kuntoutustuesta aikaa odotellessa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika tylsistynyt?

Vierailija
42/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä, muttei enää jaksa. Koko päivä pentujen kanssa eläinpuistossa, siinä on jo ihan riittävästi.

Ja iltalääkekään ei ole vielä alkanut väsyttämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eläkkeellä on aikaa nukkua pitkään.

Vierailija
44/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä lakia rikot:

http://www.vauva.fi/keskustelualueen_saannot

"Viestien poistaminen

Sanoma Magazines Finland Oy poistaa sivustolta rikoslain vastaiset viestit, viestien osat tai kokonaiset viestiketjut. Sanoma Magazines Finland Oy voi lisäksi muokata tai poistaa sivustolta selkeästi hyvän tavan vastaisuuksia sisältävän viestin, viestin osan tai kokonaisen viestiketjun taikka järjestelmän toiminnallisuutta haittaavan viestin.

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

---

· yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta."

Vierailija
45/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen vaan bannia sulle ja otan uudestaan yhteyttä Oulun poliisin.

Vierailija
46/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaihtuu ip jos haluan. Ja Oulun poliisia oon kohta vuoden tänne ootellut.

Vierailija
47/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää.. uusia kokemuksia. Kyllä eläkeläisen kelpaa kun saa uusia elämyksiä ihan ilmaiseksi. Kauanko ne pitää kuulusteltavana?

Vierailija
48/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä, muttei enää jaksa. Koko päivä pentujen kanssa eläinpuistossa, siinä on jo ihan riittävästi.

Ja iltalääkekään ei ole vielä alkanut väsyttämään..

laiskotellessa...

Mikä sulla on diagnoosi? Miksi otat lääkkeitä?

Vierailija
49/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sinähän se julkisuuden henkilö tässä olet, kun tarkemmin ajatellaan. Poliittinen aktiivi ja kaikkea :)

Vierailija
50/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nimi, niin katotaan saatko syytteen ja sitä rataa.

Ja otan iltalääkkeen, koska se nukuttaa mukavasti. Aamulääkkeestä ei niin väliä, kun ei siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
51/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöitä hymiön perään, taidat olla livenä rasittavan yltiöpositiivinen tyyppi?

Vierailija
52/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään haittaa, ei mua ainakaan. Olen mielelläni julkisesti hullu, saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
53/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä laita sun nimeä. Mutta sun tarina on kyllä kiinnostava. Oletko ajatellut kirjoittaa kirjan? Josko sillä löisit rahoiksi? Mielenterveyspotilaana tässä *kröhöm* "hyvinvointi"valtiossa, karua tarinaa varmasti.

Vierailija
54/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta voin oikeasti nähdä märkiä unia ja kirjoittaa ne sitten muistiin ja lukea ääneen vastaanotolla.

Vierailija
55/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään tavalliselle ihmiselle. Toivottavasti sulla ei ole lapsia tai sitten he ovat jossakin missä heitä hoitaa tervepäinen aikuinen. JOs on lapsia, annat heille perinnöksi törkeän taakan lyömällä kaiken läskiksi. He ovat syyttömiä oloosi mutta sä voit helposti tuhota heidän elämänsä pitkälle tulevaisuuteen. Heistä on puolet sulta saatua. Viha ei lähde vihaamalla, se vain lisääntyy ja tuhoaa joko sut tai jonkun muun. Vihaa ei saa lietsoa vaan opetella hallitsemaan. Oli elämäntilanne sitten mikä tahansa. Sun pitää opetella antamaan anteeksi itsellesi ja niille joista se viha kumpuaa. Muuten myös lapsesi saavat tuon saman järjettömän ja tuhoavan käytösmallin. Toivottavasti saat ihan oikeasti hoitoa. Vaikutat niin sekaisin olevalta että ihan mielelläni verovaroin kustannan sun auttamisen, mutta en todellakaan tuollaista lapsellista uhoa.

Vierailija
56/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai osaatko skarpata heidän seurassaan, kuten tänään eläintarhassa?

Vierailija
57/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teepä se. Mulla ollut aikanaan nuo samat diagnoosit, ne saa aika helposti olemalla paha suustaan, muttei hullu. Reagoitko stressiin samalla kaavalla ( tyyliin tapan itseni, jos saan sossusta vähemmän rahaa etc), vaikutatko väsyneeltä ja aggressiiviselta? Keskivaikea masennus ei ole kovin paha ja raja-tila on leväperäinen käsite, joka heitetään vittumaisesti hoitoon suhtautuneille tosi usein...Muutama sana liikaa hoitajalle, niin tulevat kotoa hakemaan sua osastolle.

Vierailija
58/58 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussista kun pitäisi mtt:oon mennä.

Meillä on ainakin Tampereella se käytäntö, että jos ei saavu paikalle, tai peruu viime tipassa, joutuu maksamaan noin 33€ siitä lystistä. Pitää perua vähintään vuorokautta ennen. Onnistuuko toi sun kikkailu? Eikö se tule kalliiksi sulle?

Vai onko tämä taas joku muu kuin PM joka provoilee sen nimissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän